حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی کیو 7 (LG Q7) با گواهی IP68 و مقاومت نظامی به همراه Quad DAC اختیاری معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی

گاهی اوقات شما کاملا حواستان به اطراف هست اما خبری از زیر دست شما فرار می کند! خبر معرفی ال جی کیو 7 (LG Q7) از آن دسته اخبار است و حالا با دیدن آن تقریبا شوکه زده شدم که چطور آن را اینقدر دیر دیدم! در حقیق امروز سامسونگ آنقدر موبایل معرفی کرده که احساس معرفی شدن موبایل جدید در ما شدیدا ارضا شده است! بسیار خوب، اجازه بدهید درباره میان رده جدید ال جی بیشتر صحبت کنیم. ال جی کیو 7 (LG Q7) با گواهی IP68 و مقاومت نظامی به همراه Quad DAC اختیاری معرفی شده و در ادامه در ترنجی بیشتر درباره آن خواهیم خواند.

رنگ های ال جی کیو 7

رنگ های ال جی کیو 7

اولین موضوع که درباره ال جی کیو 7 (LG Q7) وجود دارد، قاب پشتی شیشه ای آن است. ال جی کیو 6 سعی در القای طراحی شیشه ای داشت اما حقیقتا آن یک قاب پلاستیکی بود. این سبب شده که رنگ های ال جی کیو 7 (LG Q7) نیز متنوع باشد و همانطور که در تصویر بالا می بینید رنگ های آبی و یاسی جز رنگ های خاص آن به شمار می روند. ال جی کیو 7 از نظر طراحی پیشرفت خوبی داشته است و علاوه بر بدنه شیشه ای، گواهی IP68 یعنی ضد آب بودن تا عمق 1.5 متری و مدت زمان نیم ساعت به گواهی نظامی  MIL-STD-810G آن اضافه شده است.

حاشیه نمایشگر نمایشگر 5.5 اینچی FHD+ فول ویژن ال جی کیو 7 قرار است که کم به نظر برسد و همینطور هم هست اما نه خیلی زیاد! بیشتر می توان گفت که نمایشگر ال جی کیو 7 با نسبت تصویر 18:9 عرضه شده است و امیدواریم که کیفیت آن از چیزی که در ال جی کیو 6 دیده بودیم،‌ واقعا بهتر باشد. همچنین شیشه محافظ آن 2.5D بوده و این یعنی یک انحنا کوچک در لبه های این شیشه وجود دارد. خوشبختانه ال جی حسگر اثرانگشت را نیز به ال جی کیو 7 اضافه کرده و به نظر ما این واقعا لازم بود.

متاسفانه یا خوشبختانه مشخصات سخت افزاری ال جی کیو 7 برای بازارهای مختلف تفاوت قابل توجهی دارد. مثلا دوربین سلفی آن در برخی بازارها 5 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض 100 درجه ای است و در برخی بازارها 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عادی! همچنین چیپست آن هشت هسته ای به فرکانس 1.8 یا 1.5 گیگاهرتز خواهد بود که نام شرکت سازنده مشخص نیست و بسته به بازارهای مختلف، متفاوت است.

همچنین این شرکت کره ای همچنان به نام گذاری نسخه های آلفا و پلاس اعتقاد دارد. ال جی کیو 7 آلفا و ال جی کیو 7 با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ارایه می شوند در حالی که ال جی کیو 7 پلاس با دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی ارایه خواهد شد. همچنین مدل پلاس با حافظه داخلی و رم به ترتیب 64 و 4 گیگابایتی عرضه می شود. باتری همه نسخه ها 3000 میلی آمپر است که با فناوری شارژ سریع کوالکام تنها در مدت 30 دقیقه تا 50٪ از طریق پورت یو اس بی Type C شارژ می شود.

مشخصات سخت افزاری صوتی ال جی کیو 7 عالی بوده اما چرا جک 3.5 میلی متری هدفون فراموش شده است؟

اگر شما علاقه مند به کیفیت صدای خوب هستید اما ال جی کیو 7 انتخاب خوبی برای شماست چون صدای با کیفیت Hi-Fi و صدای فراگیر DTS:X 3D که توانایی بازتولید صدای 7.1 کاناله را دارد پشتیبانی می شود. اگر ال جی کیو 7 پلاس را بخرید، از Quad DAC هم همانند ال جی جی 6، وی 30 و جی 7 پشتیبانی می شود.

نظر شما درباره ال جی کیو 7 (LG Q7)‌ و نسخه های آلفا و پلاس آن چیست؟ در مقایسه با گلکسی A6، گلکسی A6 پلاس، گلکسی جی 8 و گلکسی جی 6 چطور ارزیابی می کنید؟ متاسفانه هنوز درباره قیمت ال جی کیو 7 اطلاعاتی در دسترس نیست.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

متاسفانه با کاهش ارزش پول ملی(حدود 80 درصد) باید از این به بعد با پس انداز چند ماهه به فکر خرید سری j و q و y باشیم که البته با گرفتن وام می شه به سری A سامسونگ هم فکر کرد.
من با اختصاص مبلغی معادل کمتر از یک ماه حقوق خود اس 7 اج خریدم ولی آیا افزایش حقوق من به اندازه ای است که بتوانم s9+ بخرم؟
قابل ذکره که دریافتی اردیبهشت 97 من از مشابه 96 کمتر بوده.

دکتر رسول آریان

اصلا نباید خرید. من به هیچ کسی توصیه نمیکنم که در حال حاضر وسایل دیجیتالی بخره. موبایل، لپتاپ، تلویزیون، دوربین عکاسی و … حتی لوازم خانگی.

مگر اینکه واقعا مجبور باشه طرف. درسته با نخریدن مشکلی حل نمیشه، اما حیف نیس کسی پولی که با زحمت به دست میاره، یک گوشی بخره باهاش که بدونه واقعا قیمتش این نیست. گوشی موبایل که نان و برنج و گوشت که نیست. میشه دست نگه داشت و با گوشی فعلی سر کرد‌.

mTAAHAAm

کاش ترنجی مسابقه ای بذاره و گوشی ای برنده شیم گوشی برنده شیم گوشیم تقریبا خراب شده.

Peiman

متاسفانه یا خوشبختانه مشخصات سخت افزاری ال جی کیو 7 برای بازارهای مختلف تفاوت قابل توجهی دارد. مثلا دوربین سلفی آن در برخی بازارها 5 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض 100 درجه ای است و در برخی بازارها 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عادی!

جان؟! مگه داریم همچین چیزی؟؟ من فکر میکردم نهایتا رم و حافظه داخلی تفاوت داشته باشه نه دوربین سلفی!

Mortazavi

پيمان جان پردازندشم متفاوته چه برسه دوربين سلفي

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)