حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش حذف اکانت سروش

حدودا چهار ماه پیش بود که با هم در ترنجی بررسی کردیم “پیام رسان سروش جاسوسی می کند؟” آن نگرانی به دلیل دسترسی اجباری بدون دلیل به حافظه داخلی بود که بعدها با برطرف شد. به دور از اینکه آیا سرویسی خوب است یا نه، گاهی اوقات کاربر می خواهد که از سرویسی که عضو آن است خارج شود و این حق طبیعی وی به شما می رود. امروز در ترنجی پس از ارایه آموزش حذف اکانت پیام رسان تم تم (TamTam) و آموزش پاک کردن حساب کاربری پیام رسان بله می خوامی آموزش حذف اکانت سروش را با هم داشته باشیم.

حدف اکانت سورش اصلا کار سختی نیست فقط چون گزینه حذف اکانت خیلی دم دست نیست، شاید یک راهنمایی کوچک از ترنجی به شما، بتواند راه را هموار کند. اگر سروش را نصب دارید، مراحل زیر را طی کنید:

  1. 1- وارد پیام رسان سروش شوید.
  2. 2- روی گزینه سه خط گوشه سمت چپ و بالای نرم افزار تپ کنید.
  3. 3- وارد تنظیمات (Setting) شوید.
  4. 4- گزینه حریم خصوصی (Privacy) را انتخاب کنید.
  5. 5- روی گزینه سه نفطه گوشه سمت راست و بالای نرم افزار تپ کنید.
  6. 6- گزینه غیر فعال کردن حساب (Deactivate Account) را انتخاب کنید.
  7. حذف اکانت سروش

    حذف اکانت سروش

برخی سرویس ها پس از پاک کردن حساب کاربری توسط کاربر اطلاعات وی را بلافاصله از روی سرور پاک می کنند و برخی آن ها را نگاه می دارند تا پس از مدتی اگر کاربر دوباره بازگشت، بتواند به اطلاعات خود دسترسی داشته باشد. این شرایط هنوز درباره حذف اکانت سروش به صورت شفاف مشخص نشده است.

امیدوارم این آموزش به شما کمک کرده باشد. شما در پیام رسان های داخلی حساب کاربری دارید؟ اگر ندارید دلیل شما چیست؟ من شخصا در درجه اول ضعف شدید در زیرساخت ها باعث شده است که همچنان در انتخاب خود به گزینه نهایی نرسیده باشم.

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
erfan520

من همه ی برنامه های داخلی رو نصب کردم

به جرات میتونم بگم از کیفیت لازم برخوردار نیستن

ایکاش از قبل به اندازه کافی روی این برنامه ها کار میشد بعد بعنوان جایگزین تلگرام استفاده میشدن

اما من که اراده ی جدی داشتم از اینها استفاده کنم فصط بخاطر کیفیت پایینشون بیشتر شون رو پاک کردم

توی پیام رسان های داخلی ویسپی و بله کیفیت بالاتری داشتند

pedy6990

آها این شد مطلب
ممنون بابت مطلب مفیدتون. ?
نه الان، که هیچ وقت هم عضو نمی‌شم
چون اصولا تو این مملکت ملی‌گرایی جرمه، حتی مجلسمونم مجلس شورای ملی نیست
حالا چی شد؟ حمایت از کالای ملی؟ وقتی امتیازات واردات و بهره برداری از منابع ملی رو به صورت انحصاری بین خودشون پخش کردن باید به فکر این مملکت بوده و باشن.

آقای عطا.یی معلومه حسابی باهاش کار میکنی ها، چقدر پیام رد و بدل شده داری توی سروش ?

راستش من خودم هیچ کدوم رو حتی یکبار هم نصب نکردم. چون اگر نصب کنم احتمالا برای دوستانم پیام میره که آریان جوین شده در فلان پیام رسان. چون یه عده ای از دوستان به دست من نگاه میکنن که من چیکار میکنم، اگر من از این چیزها حتی برای تست هم نصب کنم، اونها فکر میکنن که من کوچ کردم به اینها و همینجوری بین دوستانم پخش میشه که رسول رفته پیام رسان سروش نصب کرده. ممکنه ناخواسته مشوق اونها بشم. به همین خاطر هیچ وقت نصب نکردم، نمیکنم و نخواهم کرد. حتی برای تست.

اما یکی از دوستان که برای تست نصب کرده بود، گوشیش رو ازش گرفتم و یک ساعتی توی سروش بررسی کردم. یکی از نکات جالب در سروش بخش استیکرهاش هست. اگر لیست همه استیکرها رو باز کنید و با دقت نگاه کنید، مخصوصا استیکرهای سری اولش، به راحتی خواهید فهمید که این پیام رسان چطوری به اینجا رسیده. استیکرهایی که کاملا مشخص توسط چه نهادهایی ساخته شدن.

به هر حال مردم مختارن. البته باید در انتخاب پیام رسان های خارجی هم مختار باشن که نیستن!

بحث من این نیست که پیام رسان داخلی خوبه یا بده. جاسوسی میکنه یا نمیکنه.
بحث من این هست که مقاومت کنم در برابر زور و اجبار. اینکه ثابت کنم به زور نمیتونن ما رو بفرستن توی سروش. چون حق انتخاب رو با زور از ما گرفتن و تلگرام رو مسدود کردن و برای ۴۵ میلیونی ایرانی ارزش قائل نشدن. ولی دیگه نمیتونن به زور گوشی تک تک مردم رو بگیرن و روی اونها سروش نصب کنن. مردم با نصب نکردن سروش باید نشون بدن که مخالف این گونه اجبارها و زورگویی ها هستن.
چون همین جوری دارن آمار میدن که فلان میلیون نفر عضو سروش شدن. همین که شما برای تست هم سروش رو نصب کنید، یعنی به این آمار کمک کردید. پس فردا میان میگن ببینید چقدر کاربر عضو سروش شده. پس یعنی ما موفق بودیم.
نصب نکنید، تا ثابت کنیم ما مردم تو سری بخوری نیستیم. ما مردم آزاده ای هستیم…

Yas

سروش ارزش فعال سازی اکانتشو نداره ک بعد بخوایی حذف کنی صدسال هم بگذره تلگرام و تلگرام
ایشالله با نسخه بلاکچین شکست بخوره اینکارشون تا همه ب ریش کسایی ک فیلتر کردن تلگرام و

ترنج 67

ایول دمتون گرم مدتها بود میخواستم اکانتمو پاک کنم توی نت سرچ کرده بودم نوشته بود حذف حساب کاربری توی نسخه های جدید سروش نیست ولی الان تونستم باموفقیت دلیت کنم متشکرم.

ترنج 67

دوتا اکانت داشتم بااین پست شما دوتاشو دلیت زدم ….مرسی

Quality

آقای عطایی عزیز از پست های خوبتون ممنونم واقعا

اما یک پیشنهاد هم برای یک مطلب عالی دارم براتون
اپ های مختلف ایرانی که محبوب هستن و با شماره سیمکارت (نه ایمیل) باید ازشون کرد رو از لحاظ حریم خصوصی و حذف تاریخچه بررسی بکنید
مثلا من دو اپ رو دیدم که شما از محتوا استفاده میکنی ذخیره میشه و به هیچ عنوان پاک هم نمیشه و امکان حذف اکانت هم نیست که خیلی مسخرس! حس میکنه همش زیر نظری! هرچند سرویس های بدی نیستن اما بخاطر این مورد آدم خیلی دوست نداره ازشون استفاده بکنه!
این دو تا اپ که خودم دیدم فیلیمو و نواک هستن که یکی مخصوص ویدئو هست و یکی موسیقی!
فیلیمو رو بیشتر بررسی کردم توی این اپ شما ویدئو میبینی در بخشی بنام مشاهده شده ها در اپ یا سایتش ذخیره میشن و نمیشه حذفشون هم کرد! امکان حذف اکانت هم ندارن که بشه از اول اکانت دوباره ساخت
در ضمن قبلا امکان تغییر دادن شماره موبایل هم وجود داشته که وجودش خوب بوده اما اونم حذف کردن!
یا نواک هم همینطوره تقریبا

شاید با ایمیل زدن بشه تاریخچه استفاده رو پاک کرد اما حالت عادی خیر و بنظرم از مشکلات بزرگ اپ های ایرانی همینه و اکثرا شماره موبایل میخوان برای عضویت و امکان حذف اکانت و تاریخچه استفاده هم وجود نداره!
ممنون

Quality

اینم یادم رفت که بگم

این مطلب رو اگر بنظرتون خوب بود و تهیه اش کردین به روابط عمومی این سرویس ها اطلاع بدین نقص شون رو و اینم بگین که هروقت این مورد رو درست بکنن شما اطلاع رسانی میکنید

Quality

خواهش میکنم خیلی ممنون

ترنج 67

ببخشید من متوجه شدم اسمم هنوز توی گوشی بقیه هست به عنوان مخاطب سروش !!حتی قابلیت تماس با شماره من هم دارن توی برنامه !!! اصلا یه چیزی که هست توی سروش ننوشته حذف حساب !!نوشته غیرفعال سازی!!!فکرکنم مثل تلگرام نیست کلا دلیت بشه!!

alimeybodi

سلام علیکم
من تا اخرین مرحله دلت اکانت سروش میرم ولی در اخرین مرحله پیام میده کاربر دسترسی لازم را ندارد و دلت نمی شه
لطفا راهنمایی بفرمایید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)