حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 9 طلایی رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ

پنج روز پیش بود که در ترنجی گلکسی اس 9 قرمز را دیدیم. این دستگاه که همانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 لایت (هنوز معرفی نشده) رنگ قرمز شرابی را تجربه کرده است اما رنگی را به خانواده گلکسی اس (Galaxy S) باز گردانده است که در ابتدای معرفی گلکسی اس 9 به نظر می رسد حذف شده باشد! بله، گلکسی اس 9 طلایی رسما معرفی شده است و در ادامه درباره آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

گلکسی اس 9 قرمز

گلکسی اس 9 قرمز

تنها مزیت قاب شیشه ای موبایل ها (البته ببخشید اگر شما شارژ وایرلس فعلی را مزیت می دانید!) این است که می توان رنگ های متفاوت تر و بیشتر را به موبایل ها اضافه کرد. سامسونگ شرکتی است که با ارایه گلکسی اس 6 و بدنه شیشه ای آن که رنگ سبز لجنی خاصی در مدل گلکسی اس 6 اج و رنگ آبی توپاز گلکسی اس 6 موج جدیدی بین تولیدکننده ها با راه انداخت اما گلکسی اس 9 یکی از کم تعداد ترین در تنوع رنگ بود!

حالا و پس از معرفی گلکسی اس 9 با رنگ قرمز شرابی یا همان Burgundy Red حالا یک رنگ طلایی نیز به مجموعه رنگ های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس اضافه شده که البته نام آن به همین سادگی ها هم نیست! رنگ طلایی طلوع خورشید (!) یا Sunrise Gold توصیفی است که سامسونگ برای این رنگ طلایی دارد و زیبا هم به نظر می رسد. در هر دو مدل مثل رنگ بنفش لالیک گلکسی اس 9، شاهد فریم آلومینیومی همرنگ قاب پشتی هستیم اما قاب جلویی مشکی است.

گلکسی اس 9 طلایی

گلکسی اس 9 طلایی

با معرفی این دو رنگ جدید، حالا رنگ های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس از قرار زیر است:

بنفش لالیک
طلایی طلوع خورشید
قرمز شرابی
مشکی نیمه شب
آبی مرجانی
خاکستری

رنگ طلایی گلکسی اس 8 را اگر به یاد داشته باشید (و اگر ندارید به تصویر زیر از اینستاگرام من نگاه کنید!) براق تر و متفاوت تر بود. رنگ طلایی گلکسی اس 9 به نظر می رسد که یک رنگ طلایی ساده تر باشد اما تا نگاه نزدیک های مناسب را نبینیم نمی توانیم درباره رنگ طلایی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس اظهار نظر کنیم. شما کدام رنگ طلایی را ترجیح می دهید؟ البته که رنگ طلایی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس هم رنگ آرام و جذابی است! در مقایسه با آن چطور؟ انتخاب شما کدام است؟

A post shared by Sina ataie (@sina_ataie) on

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

شک نکنید معرفی رنگ های جدید یعنی تایید افت فروش. هم اپل هم سامسونگ میخوان با این روش کاهش فروش رو جبران کنن ولی انصافا اون رنگ قرمز خیلی خوشگله از طلایی زیاد خوشم نیومد

دکتر رسول آریان

ممکنه. البته بعضی مواقع انتظار فروش بیشتر هست، ولی به دلایلی به اون سقف فروش نمیرسن.
این به معنی فروش ضعیف نیست، بلکه سطح انتظار ممکنه زیادی بالا بوده باشه.

به هر حال رنگ جدید یعنی انتظار فروش بیشتر و این کاملا منطقیه. گاهی اوقات نظرسنجی میکنن از مشتریان یا تیم بازاریابی به این نتیجه میرسه که وجود این رنگ هم لازمه. به هر همین رنگ جدید باعث میشه که مجددا یک شوک به بازار وارد بشه و نذاره که محصولات در ذهن مشتری کمرنگ بشن. همین که تیتر خبرگزاری ها بشن اونها رو به هدف نزدیک میکنه. میخواد بگه یادت نره که گلکسی S9 هم هست. حواست به محصولات هواوی و سایر رقبا پرت نشه. در کانون توجه بودن خودش یعنی سود بیشتر.

amir_galaxy

خیلی قشنگن .من ک مشکی گرفتم
البته از سیلورش هم خیلی خوشم اومد و میخواستم اونو بگیرم ولی طبق معمول موقع خرید دوباره مشکی انتخاب کردم

کهکشان

یعنی امکان نداره آقای عطایی مطلبی در مورد سامسونگ بذاره و یه تیکه نندازه !
اینم نمونش : (البته ببخشید اگر شما شارژ وایرلس فعلی را مزیت می دانید!)

دکتر رسول آریان

بذار یه واقعیتی رو بهت بگم.
شارژر وایرلس اصلا چیز به درد بخوری نیست.
اتفاقا خواستم بخرم. اما یه بررسی کردم دیدم گوشیم با کابل و شارژر خودش در عرض یک ساعت و ۴۲ دقیقه فول شارژ میشه. اما با بهترین شارژر وایرلس سامسونگ، در عرض ۲ ساعت و ۴۲ دقیقه فول شارژ میشه. پیش خودم فکر کردم گفتم برم هزینه اضافه بکنم و شارژر وایرلس بخرم که چه چیزی به دست بیارم؟ جز اینکه گوشیم یک ساعت دیرتر هم شارژ میشه. دیگه انقدر تنبل نیستم که نتونم یک سوکت Type-C رو به گوشیم وصل کنم. کابل بلندی هم توی پکیجش بود. به طوری که اگر نیاز باشه حین شارژ کاری رو انجام بدم، به مشکل نخورم‌. اما اگر روی شارژر وایرلس باشه، نمیشه خوب با گوشی کار کردن در حین شارژ. حتی اگر مدل استنددار تهیه بشه.

با همه این حرف ها، اگر سرعت شارژ وایرلس برابر بود با سرعت شارژ عادی، میرفتم سمتش. ولی اینجوری هرگز.

شارژر وایرلس با شکل کنونی ناقص هست و دلیلی برای خریدش وجود نداره. مگر اینکه در آینده بهبود پیدا کنه و بتونه از فاصله یکی دو متری هم شارژ کنه.

کهکشان

اکثر مردم با شارژ سیمی مشکل دارن
شارژ وایرلس اگه از دو متریم شارژ نشه نسبت به شارژ سیمی دو مزیت داره

اولا دیگه کسی نمیتونه حین شارژ با گوشی کار کنه و از خطرات استفاده هنگام شارژ در امانه ثانیا عمر باتری بخاطر استفاده نکردن همزمان با اتصال شارژ بیشتر میشه

دوما استهلاک خرابی سیم و پورت شارژر هم کاملا منتفی میشه

Peiman

نمی‌دونم چرا این رنگها برام جذاب نیست ‌. نه قرمز نه طلاییش چندان به دلم ننشست

کهکشان

نه فقط سامسونگ شارژ وایرلس نداره
اما مگه مطلبتون در مورد تمام برندهاییه که شارژ وایرلس دارن ؟ غیر از اینه که در مورد سامسونگ دارین صحبت میکنین؟
تابلوه که شما از سامسونگ بدتون میاد ! کسی که مطلب میذاره باید بی طرف باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)