حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر دیگری برای لنوو زد 5 (Lenovo Z5) منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | لنوو

شش روز پیش که تیزر جذاب لنوو برای موبایلی بسیار کم حاشیه با نسبت نمایشگر به بدنه 95٪ را با هم دیدیم. امروز اما دوباره شاهد یک تیزر جدید هستیم که هر چند موضوع جدیدی را ارایه نمی کند اما بد نیست آن را با هم ببینیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تیزر دیگری برای لنوو زد 5 (Lenovo Z5) را با هم ببینیم.

این تیزر هم در حساب ویبو آقای Chang Cheng معاون (بخش موبایل) لنوو منتشر شده است و حاشیه پایین را نشان می دهد. هر چند که نمایشگر روشن نیست اما گفته می شود احتمالا حاشیه پایین کم است. این دستگاه که می تواند اولین موبایل اندرویدی با حاشیه پایین بسیار ناچیز باشد، دقیقا شبیه به آیفون X که حتی شاید حاشیه آن کمتر هم باشد. لنوو یک کمپین ویژه در شبکه اجتماعی Weibo به راه انداخته تا کاربران بتوانند برای گرفتن بلیط وارد آن شوند.

هنوز هیچ اطلاعات ویژه ای از این محصول افسانه ای لنوو منتشر نشده اما همچنان برای ما سوال است چرا لنوو که موتورلا را خریده و در حال تولید موبایل های ویژه خود بوده چرا تحت برند اصلی خود موبایل تولید می کند؟ لنوو زد 5 (Lenovo Z5) اگر اولین موبایل کاملا بدون حاشیه اندرویدی باشد که در مقیاس تجاری تولید می شود، می تواند اعتبار ویژه ای به آن ها اضافه نماید.

شما چطور فکر می کنید؟ با یک موبایل در مقیاس تجاری بسیار کم حاشیه مثل ویوو اپکس (Vivo Apex) رو به رو هستیم یا یک موبایل دارای بریدگی نمایشگر مثل اسنشال و آیفون X و دیگر مشابه ها آن را خواهیم دید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mosayebso

این موبایل سوال های زیادی توی خودش داره از جمله دوربین سلفی که در کدام قسمت موبایل قرار گرفته با توجه به اینکه در جلو تقریبا هیچ حاشیه ای نمیبینیم
بنظرم این بیشتر یه کانسپت هست تا یه محصول واقعی و درسته امکان معرفی اون هست اما به هیچ عنوان در مقیاس وسیع تولید نمیشه
مکانیزم مکانیکی دوربین سلفی مشابه اون گوشی بخصوص ویوو بنظرم چندان جالب نیست چون گوشی رو چاق میکنه
البته احتمال اینکه دوربین اصلی چرخان باشه و بشه در موقع مورد نیاز ازش استفاده کرد وجود داره

دکتر رسول آریان

چون تصویر کاملی از بالای گوشی منتشر نشده، شاید اینم ناچ داشته باشه، اما با حاشیه پایین خیلی کم. حتی کمتر از آیفون ایکس.

به احتمال زیاد اواخر خرداد معرفی میشه. به نظر نمیاد کانسپت یا تولید محدود باشه.

mosayebso

رییس لنوو گفته که این گوشی ناچ نداره پس تنها گزینه برای دوربین سلفی دوربین چرخان هست که قبلا لنوو یک گوشی با این ویژگی زده اما پیاده کردن اون ویژگی با این طراحی فوق مشکله
احتمال ۹۰ درصد مکانیزم کشویی برای دوربین سلفی داره که من به شخصه دوست ندارم چون هرچیز مکانیکی هم نسبت به ضربات حساسه هم اینکه در طول زمان از حالت معمول خودش خارج میشه و عملکردش افت میکنه

دکتر رسول آریان

ندیدم گفته باشه ناچ نداره.
اگر لینکی داری از این گفته بذار. ممنون.

Amir2590

سلام

من خودم وایب ایکس 3 لنوو رو دارم و خدا رو شکر راضی ام

العانم فقط اومدم اینجا که تشکر کنم از همه مسئولین که اخبار لحظه به لحظه Z5 لنوو رو دارن به گوش ما میرسونن

من عاشق لنوو شدم ، اچ تی سی ام ۷ قبل از تو سوء تفاهم بود ?

آقا سینا عطایی عزیز دست توام درد نکنه ?

دستتون رو میبوسم ، خدا قوت ترنجی های عزیز ???

آقای عطا.یی به نظر من دلیل اینکه لنوو با اسم خودش همچنان محصول تولید میکنه، بالا بردن ارزش و اعتبار برند لنوو هست‌. چون این کمپانی تولید لپتاپ و سایر محصولات دیجیتال هم داره. اگر بخواد محصولات ساخت خودش رو با اسم موتورولا تولید کنه، تیشه زده به ریشه برند لنوو. درسته که برند موتورولا با سابقه اس و شناخته شده، اما برند لنوو هم چیزی کم نداره. حداقل در بخش لپتاپ خیلی خوش درخشیده و مشتری های خودش رو پیدا کرده. مخصوصا در این چند سال اخیر که موتورولا ورشکست شد، بعد گوگل خریدش، بعد گوگل به لنوو فروختش، ارزش و اعتبار موتورولا بیش از پیش کاهش پیدا کرد. شاید هدف لنوو این بوده که از قدرت موتورولا کمک بگیره برای ساخت موبایل های بهتر. چون بالاخره سابقه موتورولا در طراحی و ساخت موبایل زیاده. از اون طرف هم فعلا مشتری های وفادار به موتورولا رو نگه داشته. مهم این هست که سودش میره توی جیب لنوو، حالا هر اسمی میخواد داشته باشه.

دکتر رسول آریان

شما مثل هواوی فرضش کن که همزمان داره با دوتا برند جلو میره. برند هواوی و برند آنر. میخواد هر دو برند رو بین مردم جا بندازه.

لنوو هم الان اینجوریه. داره هر دو برند رو همزمان با هم جلو میبره.

قطعا سود داشته براشون که تا الان این شکلی جلو رفتن.

JigSaw

جناب عطایی ظاهرا طبق اعلام جامعه جهانی SID بهترین صفحه نمایش های دنیا فعلا روی آیفون و آیپد اپله
ممنون میشم بررسی کنید و اگر صحت داره کاور کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)