حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) احتمالا دارای بریدگی نمایشگر (Notch) باشد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، شایعات

در ترنجی خواندیم که آیفون SE و آیفون SE پلاس احتمالا 14 خردادماه در جریان کنفرانس WWDC 2018 رونمایی شوند. حال اینکه نام این دستگاه های بخواهد آیفون اس ای و آیفون اس ای پلاس باشد یا اصلا دستگاه “ها” یی در کار نبوده و فقط یک آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) معرفی شود هنوز مشخص نیست ولی شایعات بیشتر متمرکز روی معرفی یک آیفون هستند، یعنی آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2). در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) احتمالا دارای بریدگی نمایشگر (Notch) هست؟

درباره آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) شایعات زیادی وجود دارد که حتی متناقض هستند! مثلا گفته می شود که آیفون SE 2 نیز جک 3.5 میلی متری صدا نخواهد داشت و در عین حال آیفون SE 2 با بدنه شیشه ای و جک 3.5 میلی متری صدا لو رفت! همچنین درباره ابعاد نمایشگر نیز اختلاف نیز وجود دارد و بعضی نمایشگر 4.2 اینچی را به جای نمایشگر 4 اینچی محتمل می دانند.

امروز اما گلس محافظی از برند Olixar لو رفته که ادعا می شود مربوط به آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) است و اگر چنین باشد یعنی آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) باید با بریدگی نمایشگر (Notch) ارایه شود! خب این موضوع خود چندین موضوع دیگر را به دنبال دارد. مثلا این بریدگی نمایشگر برای جای دادن Face ID یا همان تشخیص چهره 3 بعدی است که این به معنی حذف Touch ID یا همان حسگر اثرانگشت خواهد بود! نسبت تصویر نمایشگر عوض می شود، ابعاد بدنه باید کوچکتر شود و همه چیز خارج از آن تصوری است که داشتیم!

هر چند نمی توان تمام و کمال به این شایعه اعتماد کرد و شاید حتی در صورت درست بودن آن، اشتباه از سمت شرکت تولیدکننده باشد، اما تا کمتر از 3 هفته دیگر همه چیز در کنفرانس WWDC 2018 اپل مشخص خواهد شد! شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

همون چیزی که قبلا پیش بینی کردم .
البته دور از ذهن هم نبود

Mortazavi

به نظر من هم اينطوري محتمل تره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)