حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ جدید با طراحی دایره ای عرضه خواهد شد یا این پتنت یک شیشه ای عینک است؟

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

اپل واچ با طراحی مستطیلی و گوشه های گرد روانه بازار شد که حقیقتا ساعت های دایره ای موتورولا و پس از آن سامسونگ و ال جی و هوآوی طراحی جذاب تری را ارایه می کردند. هر ساله زمزمه هایی برای اپل واچ جدید با طراحی دایره ای منتشر می شود اما این بار گویا کمی جدی تر است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا اپل واچ جدید با طراحی دایره ای عرضه خواهد شد یا این پتنت یک شیشه ای عینک است؟

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، یک حق اختراع از اپل حدود 3 سال پیش یعنی در سال 2015 منتشر شده است. این یعنی زمانی که اپل هنوز ساعت هوشمند اولیه خود را رسما معرفی نکرده بود. در نتیجه این حق اختراع می تواند مربوط به یکی از ایده های اپل واچ باشد یا شاید هر دستگاه دیگری که می تواند نمایشگر دایره ای داشته باشد، مثلا شیشه یک عینک! چرا عینک؟ خب مسلما به زودی عینک های AR بخش بزرگی از بازار را دربرخواهند گرفت اپل هم در این زمینه محصولی خواهد داشت. این می تواند حتی مربوط به یک نمایشگر دایره ای شفاف باشد که به عنوان شیشه عینک AR نیز استفاده شود.

اگر اما این طرح مربوط به اپل واچ باشد، این شرکت تا کنون بهترین عملکرد را در زمینه ساعت های هوشمند داشته و این بهترین عملکرد نه به دلیل لزوما بهتر بودن، بلکه به دلیل اکوسیستم میلیارد دستگاهی iOS است. قطعا اپل می تواند طراحی اپل واچ را توسعه دهد و آن را به دستگاهی جذاب تر تبدیل کند که می تواند فعالیت های ورزشی و داده های سلامتی شما را پایش کند.

نظر شما چیست؟ برای این حق اختراع کدام یک از دو مورد بالا صحیح تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

از اونجایی که اپل واچ قراره با صفحه بزرگتر و حاشیه کمتر معرفی بشه امسال فکر نمیکنم که هیچ وقت اپل واچ گرد ببینیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)