حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2s) مشخص شد، سوال برانگیز!

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی

شیائومی عموما عادت دارد که باتری های بزرگی روی موبایل های خود استفاده کند. این عادت از میان رده تا پرچمدار دیده می شود و خیلی کم پیش می آید که موبایلی از شیائومی حجم باتری زیر 3000 میلی آمپر داشته باشد. شیائومی می میکس 2 اس با حجم باتری برابر نسل پیشین خود یعنی می میکس 2، ارایه شده و چون چیپست جدیدتری دارد انتظار می رود که عمر باتری آن بهتر باشد اما حالا مشخص می شود که عمر باتری شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2s) سوال برانگیز است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

عمر باتری شیائومی می میکس 2 اس

عمر باتری شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس 2 اس با باتری 3400 میلی آمپری انتظار ویزه ای در کاربر به وجود می آورد. نسل پیشین این دستگاه عمر باتری خیلی خوبی را ارایه نکرده بود و امیدوارم بودیم با عرضه نسل جدید و چیپست کم مصرف تر و قوی تر شاهد عملکرد بهتر باشیم که متاسفانه چنین موضوعی رخ نداده است. همانطور که در تصویر بالا می بینید، طبق تست باتری Gsmarena عمر باتری شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2S) تنها قسمت وبگردی و به اندازه ناچیز بهتر شده است. پخش ویدیو زیر 10 ساعت و وبگردی روی مرز 10 انتظاراتی نیست که از یک موبایل با باتری 3400 میلی آمپری وجود داشته باشد.

همچنین مشخصا در بخش آماده به کار شاهد یک نتیجه غیر منطقی و پرسش برانگیز هستیم.امتیاز 59 ساعت برای شیائومی می میکس 2 اس واقعا کم است که در متن تست هم به آن اشاره شده و عنوان می شود که شاید مربوط به نرم افزار تسخه اولیه نمونه چین شیائومی می میکس 2 اس باشد! ما اما با بررسی نسل های پیشین و حتی عملکرد شیائومی می میکس با باتری 4400 میلی آمپری می توانیم بگوییم اگر به دلیلی که ذکر شده است، تاثیری در تست وجود دارد، قابل چشم پوشی است و عمر باتری شیائومی می میکس 2 اس همین حدود است که می بینید!

نظر شما چیست؟ عملکرد شیائومی را در این زمینه چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

عالیه یه پیشرفت رو به عقب

Mortazavi

چقدر دوربين ش زشته و با اين عمر باتري تقريبا هيچ دليلي واسه خريدش نيست و يه شكست بزرگ واسه شيائوميه

mega08

کلا چینی ها تو زمینه ی باتری خیلی ضعیف عمل میکنن . از آزمایش های انجام شده مشخصه . دیگه برندشو نام نمیبرم ک 4000 ب بالا تولید میکنه اندازه باتری 3000 سایر کمپانی هاس

hasanDizghandi

من با شما موافق نیستم. می مکس پرایم داشتم، و لنوو yoga 8 اینچی، سامسونگ هم که بماند. توی اینها می مکس پرایم باتری فوق العاده ای داشت. یک روز کامل رو می تونستی باهاش کار کنی در حالی که هات اسپات و دیتا روشن بودن و با گوشی هم کار می شده. موافق نیستم باهات.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)