حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپلیکیشن کتآپ KetApp را در نمایشگاه کتاب دانلود کنید و گوشی آنر 9 لایت هدیه بگیرید

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

کتاَپ  KetAppاولین سامانه آنلاین امانت کتاب در ایران، با پشتیبانی و حمایت برند گوشی هوشمند آنر (Honor) در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می کند.

برند آنر که اخیرا از گوشی آنر 9 لایت خود رونمایی کرده است با برخورداری از قابلت نمایش تمام صفحه ، امکان مطالعه ساده تر و دسترسی بهتر به اپلیکیشن کتآپ را برای دارندگان این گوشی فراهم کرده است.

برند آنر که به دلیل قیمت مناسب و امکانات ویژه گوشی های هوشمند مناسب با نیازهای نسل جوان طراحی شده، به صورت ویژه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد و با معرفی و نمایش اپلیکیشن کتاپ به افرادی که در این مدت در غرفه آنر و کتآپ حضور یابند هدایای ویژه ای اهدا می کند.

10 گوشی آنر 9 لایت، 10 عدد هدفون اسپورت و … تنها بخشی از هدایایی است که در مدت برگزاری نمایشگاه هر روز از سوی آنر به علاقمندان کتاب و کتابخوانی اهدا می شود.

آنر برندی پیشرو و مستقل در عرصه گوش های هوشمند متعلق به گروه هواوی است. این برند با شعار «برای شجاعان» تجربه کاربری برتر، الهام بخشی و شکوفایی خلاقیت را عرضه می کند و به جوانان برای نیل به آرزوهایشان قدرت می دهد. آنر با نشان دادن شجاعت در متفاوت انجام دادن کارها، ارایه آخرین تکنولوژی و نوآوریها برای مشتریان راه خود را پیش گرفته است. 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی