حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش پاک کردن حساب کاربری پیام رسان بله

وقتی شما وارد یک سرویس می شوید و اطلاعاتی در آن سرویس دارید، قطعا انتظار دارید که حق خروج از آن را هم داشته باشید. یکی از قابل درک ترین مثال های این سرویس ها را می توان پیام رسان ها یا شبکه های اجتماعی دانست. وقتی شما وارد یک پیام رسان می شوید و اطلاعات خصوصی زیادی در آن دارید، شاید بخواهید تمام این اطلاعات پاک بشود و دلیل این کار می تواند کاملا شخصی باشد، پس شما باید قادر به انجام این کار باشید. امروز در ترنجی می خواهیم آموزش پاک کردن حساب کاربری پیام رسان “بله” را برای شما ارایه کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یکی از نقاط ضعف پیام رسان های ایرانی یا حتی نمونه های گم نام تر خارجی یا مثلا خارجی (!) این است که شما نمی توانید حساب کاربری خود کاملا پاک کنید! در این بین و طبق بررسی های ما پیام رسان بله این قابلیت را دارد و شما می توانید هر زمانی که دوست داشتید حساب کاربری خود را در این پیام رسان حذف کنید. روش انجام این کار اما بسیار راحت و به صورت زیر است:

آموزش پاک کردن حساب کاربری پیام رسان “بله”

1- از تب پایین وارد گزینه سمت چپ یعنی “بیشتر” شوید.

2- روی تنظیمات تپ کنید.

3- حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید.

4- گزینه حذف حساب کاربری را انتخاب نمایید.

در این مرحله از شما بابت اطمینان از تصمیم خود، سوال می پرسد، سپس کد تاییدیه را ارسال کرده و در نهایت پس از اتمام حجت نهایی، حساب کاربری شما حذف می شود. به همین سادگی و راحتی.

به نظر ما اولین گام برای ارایه یک پیام رسان داخلی خوب این است که زیرساخت آن فراهم باشد. این زیرساخت اعم از امکانات نرم افزار و پشتیبانی میزبانی از تعداد زیاد کاربران است. پس از مهیا کردن این بستر، تازه می توان به مقایسه فکر کرد، زمانی که نمونه داخلی هم سطح نمونه خارجی باشد و در نهایت قطعا باید هر کاربر در انتخاب خود آزاد باشد چون اگر این طور نباشد، با زور هیچ تصمیم عملی نمی شود!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید مهیا بودن زیرساخت و شفاف بودن با کاربر در تمام قوانین و مقررات در داخل و خارج از کشور و مقایسه آن که در حقیقت مفهوم آگاهی بخشی و فرهنگ سازی دارد صحیح تر است یا اجبار؟!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Quality

توی اپ های ایرانی میگن از همشون بهتر و بدون باگ تره
لااقل اگر کسی میخواد از اپ ایرانی هم استفاده بکنه باید بره سراغ بله یا اپی مثل بیسفون پلاس که از همشون با سابقه تر و با اصالت تره!
جهت اطلاع دوستان بیسفون پلاس ساخته شرکت بیستاک هست که چند سال پیش در تلوزیون تبلیغات زیادی داشت که میگفت بجای 00 برای تماس خارجی 020 بگیرید ارزونتر میفته
توی اپ بیسفون پلاس هم تاجایی که میدونم میشه تماس واقعی (نه توی خود اپ) ارزان قیمت گرفت با خارج از کشور که ویژگی خیلی خوبیه
استفاده از این دو اپ خیلی منطقی تره تا اپی مثل ایتا که حتی یک آیکن بدرد بخور نداره و کپی ناقص تلگرامه!
هرچند من فعلا تصمیم ندارم از هیچکدوم استفاده بکنم

mTAAHAAm

من سروش نصب کرده بودم. یک کانال اضافه شد هرچه ترک کانال می زدم روز بعدش دوباره بودش. ناچار شدم کلا بیخیال سروش بشم.فعلا ویسپی هستم ولی خیلی خلوته.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)