حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سوپرسل آی دی (Supercell ID) برای تمام کاربران در دسترس قرار گفت

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی

اگر از کاربران بازی های آنلاین سوپرسل یا به عبارت بهتر کلش آف کلنز (Clash Of Clans)، بوم بیچ (Boom Beach)، هی دی (Hey Dey) یا کلش رویال (Clash Royale) باشید می دانید از بزرگترین مشکلات این بازی ها همگام سازی حساب کاربری بازی برای انتقال آن یه یک دستگاه دیگر بود. هر چند بعدها قابلیت همگام شدن با اپل ID یا جی میل را پیدا کردند و فیس بوک نیز به عنوان یک راه حل چند پلتفرمه در نظر گرفته شد اما همیشه جای خالی یک راه حال ویژه سوپرسل احساس می شد. راه حل سوپرسل برای این مسئله سوپرسل آی دی (Supercell ID) یا همان شناسه سوپرسل است که برای بازی های این شرکت استفاده خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، در بازی های کلش آف کلنز (Clash Of Clans) و کلش رویال (Clash Royale) گزینه سوپرسل آی دی (Supercell ID) بالای امکان اتصال بازی به فیس بوک، دیده می شود. با تپ کردن روی این گزینه می توانید یک شناسه سوپرسل (Supercell ID) بسازید و بازی خود را با آن همگام کرده تا اگر روی دستگاه دیگری نیز انتقال پیدا کردید، بتوانید اطلاعات بازی خود را داشته باشید.

خوب است بدانید اگر برای یکی از بازی های مجموعه سوپرسل آی دی ساختید، دیگر نیازی نیست برای ورود به دیگر بازی این حساب را بسازید و کافی است فقط از گزینه “وارد شدن” استفاده کنید. اگر چند حساب کاربری بازی داشته باشید می توانید همه آن ها را با سوپرسل آی دی خود همگام کنید و بین آن ها جا به جا شوید.

شما از بازی های مجموعه سوپرسل لذت می برید؟ کدام یک از آن ها را بازی می کنید و آیا سوپرسل آی دی (Supercell ID) خود را ساخته اید؟ نظر شما درباره این سیستم جدید سوپرسل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چه قابلیت خوبی
بزار امتحان کنم روی رویال

هیچ وقت بازیش نکردم. دیدم دست مردم بازی میکنن، ولی خودم حتی یکبار هم نصبش نکردم. یه جورایی اصلا متنفرم از این سبک بازی های استراتژیک که از نمای بالا، شهر رو نشون میده. دیدم حتی افراد ۴۰ ساله ای رو که داشتن بازیش میکردن، ولی با تمام احترام به کاربران این بازی، به نظرم این بازی خیلی بچه گانه اس. نمیدونم یک بازی با این گرافیک پایین و نداشتن جلوه های گرافیکی مرسوم در بازی ها و بدون داشتن یک سناریوی مشخص، چطور تونست انقدر طرفدار پیدا کنه. مثلا بازی هایی مثل انگری بردز یا نینجا فروت و … هم بازی های ساده ای بودن که جذاب هم بودن. البته تا مدتی. چون هر نسخه از بازی تاریخ انقضایی داره. ولی سوپرسل واقعا مهره مار داره که تونسته این بازی این همه مدت بین طرفداراش زنده نگه داره. هر چند آمارش از روزهای اوجش فاصله گرفته، ولی هنوز هم کلی بازیکن داره.

دکتر رسول آریان

آره خب. قطعا بازی های استراتژیک باید هدف و برنامه پشتش باشه. توی هیچ جنگی نمیشه بدون استراتژی جلو رفت.

بازی فکری زیاد هست. مثلا من خودم شطرنج رو خیلی دوست دارم. اونم یه جور جنگه که باید با فکر جلو بری. ولی متاسفانه یا خوشبختانه نتونستم با مجموعه کلش ارتباط برقرار کنم.

بله، میدونم طرفدار زیاد داره.

البته شاید بخش چت رومش هم بی تاثیر نباشه. چون برخی از پسرها فقط به خاطر مخ زدن رفتن توی این بازی. شاید این حرفم یکم عجیب باشه، ولی کاملا واقعیت داره. توی کلش میگردن تا یوزر خانم پیدا کنن.

Note_kayhan

اونا یه سری شل مغز هستن و اصلا به اصطلاح مخ نمیتونن بزنن??

Note_kayhan

کلاش آف کلنس رو امتحان کن بخاطر استراتژی های حمله و دفاع و جنگهاش جذبت میکنه

Peiman

مگه قبلا در دسترس نبود؟؟؟؟

Note_kayhan

اپدیت آخرش اینو اضافه کرد به کلاش اف کلنس ولی فک کنم تازگی به بقیه بازیهاش اضافه شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)