حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مکالمه ویدیویی اینستاگرام، صفحه اکسپلور جدید، هماهنگی با برنامه های ثالث و افکت های AR دوربین به زودی عرضه می شوند

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

از کنفرانس F8 فیس بوک خبرهای جالبی منتشر می شود. ابتدا در ترنجی خواندیم که به زودی استکیر واتس اپ و قابلیت مکالمه ویدیویی گروهی در واتس اپ ارایه می شود و حالا نوبت به امکانات متعددی است که واتس اپ اضافه خواهد شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با مکالمه ویدیویی اینستاگرام، صفحه اکسپلور جدید، هماهنگی با برنامه های ثالث و افکت های AR دوربین بیشتر آشنا شویم.

اشتراک گذاشتن موسیقی از اسپاتیفای روی استوری اینستاگرام

اجازه بدهید با یکی از هیجان انگیزترین و احتمالا کم کاربردترین (البته در ایران) این قابلیت های جدید بیشتر آشنا شویم. این قابلیت که در آن اینستاگرام با همکاری برنامه های ثالث به آن ها اجازه می دهد محتوا را با لینک قابل ارجاع به آن بهاشتراک بگذارند، به صورت توصیف ای شکلی خیلی سخت قابل درک است (!) اما اجازه بدهید یک مثال رایج و ساده را برای شما عناون کنیم.

تعداد زیادی از استوری هایی که می بینیم، اسکرین شات صفحه پخش موسیقی است! خب فکر کنید که شما بدون نیاز به حفظ کردن نام آهنگ، جستجو درباره آن و در نهایت رسیدن آن آهنگ مورد نظر، روی همان استوری تپ کنید و آهنگ در برنامه های مذکور پخش شود! مثلا من دز اسپاتیفای در حال گوش کردن به موسیقی مورد علاقه خود هستم، می توانم با گزینه به اشتراک گذاشتن در استوری اینستاگرام، یک اسکریت شات از صفحه در حال پخش استوری کنم و لینک موسیقی در اسپاتیفای روی آن اضافه شود! جالب است نه؟ تصویر زیر را ببینید:

هماهنگی اسپاتیفای با اینستاگرام

هماهنگی اسپاتیفای با اینستاگرام

همچنین در برنامه های دیگری مثل GoPro نیز این همکاری انجام شده است که ویدیو ثبت شده را مستقیما روی اینستاگرام به اشتراک بگذارید!

صفحه اکسپلور جدید اینستاگرام

هر چند توصیه می کنم در چاه اکسپلور اینستاگرام نیفتید (!) اما اگر اهل این دسته از کاربران هستید، باید بگوییم این صفحه حالا جذاب تر از پیش با در بر داشتن هشتگ ها، استوری ها به شکلی جدید و محتوای بصری در اختیاز شماست. همچنین بخش دسته بندی های کلی بالای این صفحه قرار دارد که شما بتوانید به راحتی دسته بندی محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید! همانطور که در تصویر زیر می بینید:

صفحه اکسپلور جدید اینستاگرام

صفحه اکسپلور جدید اینستاگرام

افکت های واقعیت افزوده (AR) جدید به دوربین اینستاگرام

در این ویژگی که نیاز به توضیح زیادی ندارد و تصویر متحرک (gif) زیر می تواند تمام آن چیزی که نیاز دارید با برای شما عنوان کند، افکت های واقعیت افزوده (AR) جدید ارایه شده است!

مکالمه ویدیویی گروهی اینستاگرام

قابلیت مکالمه ویدیویی گروهی در واتس اپ نیز به زودی اضافه خواهد شد و حالا شاهد این قابلیت در دایرکت اینستاگرام هستیم! همانطور که در تصویر زیر می بینید تا  نفر می توانند مکالمه ویدیویی گروهی داشته باشند:

مکالمه ویدیویی گروهی اینستاگرام

مکالمه ویدیویی گروهی اینستاگرام

نظر شما درباره این قابلیت ها چیست؟ هنوز درباره تاریخ عرضه این قابلیت های جدید اینستاگرام اطلاعاتی در دسترس نیست اما واقعا اینستاگرام شبیه به یک کارخانه اضافه کردن قابلیت های جدید است که واقعا کاربران را با خیل عظیم امکانات ویژه جدید بمباران می کند! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

پوووووفف
چه همه قابلیت
اون اسپاتیفای عالی بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)