حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی A6 2018 و گلکسی A6 پلاس 2018 رسما مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

بالاخره و پس از شایعات فراوان، گلکسی A6 پلاس 2018 و گلکسی A6 2018 رسما معرفی شدند. هر دو دستگاه مشخصات خاصی دارند که خوب بودن یا نبودن آن مستقیما به قیمت تعیین شده برای این دستگاه ها باز خواهد گشت. در ترنجی نیز خیلی از کاربران منتظر بودند که قیمت گلکسی A6 پلاس و گلکسی A6 پلاس 2018 مشخص شود تا درباره آن تصمیم بگیرند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به قیمت گلکسی A6 2018 و گلکسی A6 پلاس 2018 که رسما مشخص شده است.

ابتدا باید بگوییم که قیمت گذاری شرکت ها نسبت به بازارهای مختلف متفاوت است. قیمتی که هم اکنون از گلکسی A6 پلاس 2018 و گلکسی A6 2018 منتشر شده مربوط به بازار اروپا است که معمولا رده قیمتی بالاتری نسبت به بازار ما دارد. سامسونگ در بازار اروپا و امریکا هنوز به مشکل خاصی برنخورده و قیمت گذاری در آن بازارها با حاشیه امن بالاتری صورت می پذیرد. این شرکت می داند که در بازارهای رقابتی تر که رد پای چینی ها دیده می شود، نمی تواند به این صورت جولان بدهد.

قیمت گلکسی A6 پلاس 2018 با مشخصات خوبی که دارد برابر 359 یورو معادل 430 دلار اعلام شده است. اگر ما قیمت در نظر گرفته شده برای بازار خود را 400 دلار هم در نظر بگیریم، قیمت اولیه عرضه گلکسی A6 پلاس 2018 در ایران حدودا جایی بین 2 تا 2.2 میلیون خواهد بود، یعنی قیمتی حدود قیمت گلکسی A8 2018 که خب منطقی به نظر نمی رسد مگر گلکسی A8 2018 گرانتر شود (!) یا این دستگاه ارزان تر!

قیمت گلکسی A6 2018 با مشخصات نه چندان دلچسبش برابر 309 یورو معادل 370 دلار است. به در نظر گرفتن حدود قیمت 350 دلار برای بازار ایران قیمت گلکسی A6 2018 در لحظه عرضه در ایران نیز حدود 1.8 تا 2 میلیون تومان خواهد بود که خریدن موبایل با نمایشگر HD و یک دوربین اصلا منطقی به نظر نمی رسد! هر چند باید در نظر داشت که در حال حاضر قیمت ها بازار موبایل بسیار نامناسب است. مثلا گلکسی جی 5 پرایم که زمانی تا 600 هزار تومان هم معامله می شد این روزها حدود یک میلیون و هشتاد هزار تومان است!

نظر شما چیست؟ با این قیمت ها به گلکسی A6 2018 و گلکسی A6 پلاس 2018 علاقه مند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ببخشید اون ۳۷۰ یورو رو باید به ۳۷۰ دلار تغییر بدید. دوبار پشت هم نوشتید یورو.

اتفاقا A8 2018 گرانتر هم شده. الان به سایت mobile.ir که نگاه کردم. فروشگاهی که کمترین قیمت رو براش دو روز پیش ثبت کرده ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان بوده، اونم در شهرستان. فروشگاه های تهران براش تا ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومن هم قیمت زدن.

نوت ۸ رو خریدم ۳ میلیون و ۶۳۰ هزار تومن و توی سایت mobile.ir براش از ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومن قیمت زدن به بالا. یعنی نسبت به کمترین قیمتی که زدن، حدود ۵۰۰ هزار تومن گران شده.

قیمتی که برای S9 زدن از ۳ میلیون و ۹۴۵ هزار تومن شروع شده. یعنی نوت ۸ در حال حاضر قیمتش از S9 بالاتره. حداقل ۱۵۰ هزار تومن نوت ۸ گرونتر از S9 شده. علت پایین تر بودن قیمت نوت ۸ این بود که هنوز وارد طرح رجیستری نشده بود. زمانی که ورود نوت ۸ به صورت قاچاق ممنوع شد، قیمت نوت ۸ هم رفت بالا. طبیعی هم هست که قیمت نوت ۸ از S9 بالاتر باشه. چون صفحه بزرگتر داره، باتری قوی تر داره، دوربین دوگانه داره، قلم داره. برتری S9 داشتن دوربین با دیافراگم متغیر هست و چیپست جدیدتر.

به صورت کلی S9 زیر سایه S9 پلاس قرار گرفته و نتیجه اش شده اینکه نوت ۸ با اینکه ۶ ماه از S9 زودتر تولید شده، قیمتش بیاد بالاتر. از گذشته همین داستان بوده. نوت ۳ از S5 قیمتش بالاتر بود، در حالی که S5 حدود ۶ ماه جدیدتر از نوت ۳ بود.

قیمت S9 پلاس رو در ارزان ترین فروشگاه در این سایت زدن ۴ میلیون و ۳۶۹ هزار تومن. یعنی قیمت S۹ پلاس حدود ۲۷۰ هزار تومن بیشتر از نوت ۸ شده که به نظر همین اختلاف ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومنی منطقی باشه. چون S9 پلاس خیلی خیلی به سری نوت نزدیک شده. شاید اگر یک قلم بذاری روی S9 پلاس، بشه نوت ۹

BeFair

گرونه واقعا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)