حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE 2 با بدنه شیشه ای و جک 3.5 میلی متری صدا لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، شایعات

با این شایعه تقریبا می توان گفت هر تصوری که از آیفون SE 2 تا کنون در ذهن ما شکل گرفته بود، دگرگون شد! تا کنون شایعات به ما می گفتند آیفون SE 2 نیز جک 3.5 میلی متری صدا نخواهد داشت و اینکه شاید بدنه آیفون اس ای 2 آلومینیومی باشد. حالا در شایعه ای که چندین تصویر از زوایای متفاوت دستگاهی منتسب به آیفون SE 2 منتشر شده به ما بدنه شیشه ای و جک 3.5 میلی متری هدفون را نشان می دهد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تصاویر را مرور کنیم.

آیفون اس ای 2

آیفون اس ای 2

در این زاویه به راحتی می توان طراحی مشابه نسل قبل را برای لبه پایینی دید. جک 3.5 میلی متری صدا احتمالا از آیفون اس ای 2 حذف نشود و چون این دستگاه در قیمتی متوسط قرار است عرضه شود به نظر ما چنین تصمیمی کاملا به جاست. از همین نما هم می توان دید که قاب پشتی دستگاه شیشه ای است و بازتاب نور روی آن پیداست اما زوایه بهتری هم برای صحبت کردن درباره قاب پشتی آن وجود دارد!

آیفون اس ای 2

آیفون اس ای 2

همانظور که می بینید به دلیل قاب پشتی شیشه ای آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) دیگر خبری از دو تیکه شیشه در بخش بالایی و پایینی آیفون اس ای نیست و تمام قاب پشتی دستگاه شیشه ای است. دوربین آن تکی و با همان طراحی قبلی روی گوشه شمال غربی دستگاه جای خوش کرده است. حتی نبودن دکمه قفل روی لبه سمت راست دستگاه به ما می گوید که اپل دکمه قفل لبه بالای دستگاه را هنوز برای آیفون اس ای 2 مناسب تر می داند. سینی سیم کارت روی این لبه قرار دارد.

آیفون اس ای 2

آیفون اس ای 2

و از نمای جلویی دقیقا همان آیفونی که انتظار داریم با حاشیه نمایشگر زیاد و حسگر اثرانگشت Touch ID روی لبه پایینی قاب نمایشگر. هر چند آیفون اس ای 2 در رده قیمتی متوسط است و اگر شما بخواهید در این رده قیمتی یک دستگاه iOS بخرید این تنها انتخاب شماست اما واقعا چرا یک کاربر باید حدود 300 دلار هزینه کند و این دستگاه تک دوربین با حاشیه نمایشگر زیاد را بخرد؟!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اپل با راهبرد آیفون اس ای موفق خواهد بود. فکر می کنید نام آیفون اس ای جدید آیفون اس ای 2 یا آیفون اس ای 2018 باشد؟ با توجه به مطلب صبحی که درباره نام گذاری آیفون های جدید صحبت می کرد، گزینه دوم محتمل تر است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
eftekharifar

این ایفون اس ای به همراه کامپکت های سونی
بهترین گوشیهای سایز کوچک هستند برای کسانی که گوشی بزرگ دوست ندارند

Peiman

من این فیلم و یکی دوتا دیگه مثل این که ادعا میشد نسل بعدی ایفون se هستند یکی دوماه پیش تو اینستا دیدم . بعید میدونم این واقعیه باشه ولی اگر واقعی باشه باید تاسف خورد

BeFair

چی بگم من آخهذ:)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)