حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای 8 استار (Galaxy A8 Star) و گلکسی اس 8 لایت نام مدل های SM-G8850 و SM-8750 خواهند بود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چندی پیش تصویری از سامسونگ SM-G8850 با دوربین دوگانه شبیه به آیفون X لو رفت و در حالی که اکثر منابه آن را مربوط به گلکسی اس 9 مینی می دانستند ما در ترنجی تئوری گلکسی آلفا جدید را مطرح کردیم. هر چند هیچ کدام از این حدس ها درست نبود اما رد کردن اینکه این تصویر گلکسی اس 9 مینی است صحیح بود. حالا به نظر می رسد دو دستگاهی که با مدل های سامسونگ SM-G8850 و سامسونگ SM-G8750 لو رفته بودند نام هایی از قرار گلکسی ای 8 استار (Galaxy A8 Star) و گلکسی اس 8 لایت خواهند داشت! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تئوری را بیشتر بررسی کنیم.

جالب اینجاست که نام دو نسخه ویژه از دستگاه هایی برای این دو محصول جدید انتخاب شده که هیچ کدام دوربین دوگانه نداشته اند و در حقیقت اصل با عقل جور در نمی آید که چنین نام هایی روی این دستگاه ها بگذارند. مثلا تصور کنید نه گلکسی اس 8 و نه گلکسی اس 8 پلاس هیچ کدام دوربین دوگانه ندارند اما گلکسی اس 8 لایت با مدل عددی SM-G8750 دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی داشته باشد!

هم چنین گلکسی ای 8 استار (Galaxy A8 Star) با دوربین دوگانه 16+24 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که این نیز جای تعجب دارد اما قابل هضم تر است. اگر به یاد داشته باشید سری Star سامسونگ دستگاه های موفقی بودند که سامسونگ حدودا 5 مدل (3 مدل فیچرفون و 2 مدل اسمارت فون اندرویدی گلکسی) از آن تولید کرد. این که این نام خوب را با خانواده گلکسی A ترکیب کند می تواند جالب باشد اما ما قویا معتقدیم که سامسونگ می توانست نام گذاری قوی تری برای این دستگاه ها داشته باشد. نظر شما چیست؟

گلکسی ای 8 استار

گلکسی ای 8 استار

هر چند این طراحی که می بینید به نظر نمی رسد مربوط به یک دستگاه جهانی باشد و مشخصات سخت افزاری آن نیز عادت های بازار چین را ارضا می کند اما اصلا نمی توان به قطعیت گفت که این دستگاه که گلکسی ای 8 استار (Galaxy A8 Star) خواهد بود، عرضه جهانی نداشته باشد.

از دیگر مشخصات گلکسی A8 استار می توان به نمایشگر بزرگ 6.28 اینچی (تقریبا هم اندازه گلکسی اس 9 پلاس) اما با رزلوشن FHD+ اشاره کرد.حافظه داخلی و رم برابر 64 و 4 گیگابایتی است که در کنار چیپست اسنپدارگون 660 و باتری 3700 میلی آمپری قرار خواهد گرفت. دکمه بیکسبی نیز روی بدنه مشخص است!

اما چرا به مدل سامسونگ SM-G8750 گلکسی اس 8 لایت می گویند؟ چون مدل پروژه آن Dream Lite است و پروژه گلکسی اس 8 عبارت Dream بود، پس با یک جایگذاری ساده می توان به به گلکسی اس 8 لایت رسید! چیپست این دستگاه نیز اسنپدراگون 660 خواهد بود. متاسفانه اطلاعات بیشتری به جز همان دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و نمایشگر 5.8 اینچی برای گلکسی اس 8 لایت وجود ندارد!

نظر شما چیست؟ بهتر نبود این دو دستگاه با نام های گلکسی آلفا و گلکسی آلفا پلاس معرفی بشوند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

حس گنگی دارم نسبت به این دوتا
خیلی عجیبن

Peiman

سامسونگ هم داره تو نامگذاری گوشیاش بد عمل می‌کنه .

BeFair

اصلا پرت پرته اسماش واقعا

Shiral

کلا توی میان رده ها سامسونگ بر خلاف رقبایی مثل هواوی یا شیامی ضعیف عمل کرده.خصوصا در بحث قیمت گذاری.شک نکنید این گوشی مثل A8 با یک قیمت غیر متعارف وارد بازار ایران میشه که مشتری ترجیح میده با اندکی هزینه بیشتر مثلا S8 را بخره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)