حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس ذنفون مکس پرو (Zenfone Max Pro) رسما معرفی شد: صحیح ترین استراتژی ایسوس

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | ایسوس

ایسوس تا کنون موبایل های زیادی را معرفی کرده است که هر کدام با راهبرد ویژه خود همراه بوده اند. مثلا سری Go رده اقتصادی، سری Selfie میان رده های مورد علاقه سلفی دوستان، سری Max برای آن هایی که به عمر باتری خوب می اندیشند (!) و البته سری پرچمدار آن ها. در این بین قطعا ایسوس روی سری سلفی و مکس بیشترین فروش را داشته است و سری مکس همچنان یکی از مورد توجه ترین دستگاه های این شرکت تایوانی است. یکی از بزرگتری معضلات موبایل های ایسوس را می توان رابط کاربری دوست نداشتنی آن ها دانست که حالا در ایسوس ذنفون مکس پرو (Zenfone Max Pro) برطرف شده است و پیشرفت های خوب دیگری نیز وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با موبایل 170 دلاری جدید ایسوس بیشتر آشنا شویم.

ایسوس ذنفون مکس پرو

ایسوس ذنفون مکس پرو

پس از بازار بزرگ و پر سود امریکا و بازار پر جمعیت چین، بازار هند یکی از بازارهای مورد توجه برای برندهای موبایل است. چند وقت اخیر برندهایی مثل شیائومی، لنوو، اوپو و ویوو بازار این کشور را از دست سامسونگ در آورده اند و ایسوس نیز می خواهد از این بازار به خصوص سهم خوبی داشته باشد. ایسوس ذنفون مکس پرو دقیقا نتیجه همین تصور و تلاش است.

موبایلی که در تصویر بالا می بینید ایسوس ذنفون مکس پرو (Zenfone Max Pro) است، دستگاهی ترندی طور که هم دوربین دوگانه دارد و هم نمایشگر کم حاشیه و به این ترتیب کاملا به روز به نظر می رسد. نمایشگر 6 اینچی FHD+ این دستگاه از نوع IPS است و نسبت تصویر 18:9 دارد. به صورت کلی چه در بخش نمایشگر و چه در قسمت های دیگر ایسوس یک موبایل شایسته برای رقابت با شیائومی ردمی نوت 5 پرو است. این نمایشگر تا روشنایی 450 نیت و کنتراست 1500:1 را دارد که اگر اینطور باشد واقعا خوب است.

چیپست اسنپدراگون 626، حافظه داخلی و رم 32 و 3 گیگابایت و دوربین دوگانه 13+5 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با فلاش از جمله مشخصاتی است که ایسوس برای ذنفون مکس پرو استفاده کرده است. دوربین دوگانه اصلی قابلیت عکاسی بوکه و دوربین جلو برای سیستم تشخیص چهره نیز استفاده می شود. سیستم عامل خوشبختانه اندروید 8.1 و بدون رابط کاربری ایسوس است که برای اولین را می توان یک موبایل دوست داشتنی از ایسوس را متصور شد. این نسبت به شیائومی ردمی نوت 5 پرو خیلی بهتر است چون ان دستگاه اندروید 7.1 دارد. مدل پایه با حافظه داخلی و رم 32 و 3 گیگابایتی 170 دلار و مدل 64 و 4 گیگابایتی 200 دلار قیمت دارد که حتی از شیائومی هم ارزان تر است.

ایسوس ذنفون مکس پرو

ایسوس ذنفون مکس پرو

باتری 5000 میلی آمپری ایسوس ذنفون مکس پرو در بدنه ای با ضخامت 8.46 میلی متری و 180 گرم قرار گرفته که این موضوع می تواند بسیار جالب توجه و دوست داشتنی باشد. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید هم دو سیم کارت به همراه کارت حافظه جانبی همزمان پشتیبانی خواهد شد.

نظر شما درباره ایسوس ذنفون مکس پرو (Asus Zenfone Max Pro) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

اگه بدنه فلزی داشته باشه ی گوشی بی نقص در رده خودشه.چون هر چه گفته شد همش مزیت بود.از طراحی گرفته تا نمایشگر و باتری و پردازنده و البته قیمت.

mTAAHAAm

و همچنین رابط کاربری.
میانرده ای با قیمت پایین رده.
فکر نکنم بعد از ورود این گوشی به کشور توجیهی برای گوشی دیگه ای با این مشخصات و یا با این قیمت باقی بمونه.

BeFair

وسوسه شدم خدایی
ایول

Peiman

ایول بابا عجب مشخصاتی . عجب طراحی و عجب باتری! قیمتش هم عالیه . واقعا یه گوشی فوق العادس بعد اون پرچمدار خیلی خوبی که معرفی کرد

BeFair

کاش دلار بود هنوز 1000 تومن 🙂 چی میشد آخه؟!

Shiral

اینو‌ سامسونگ یا هواوی میزدن قیمتش بالای سیصد دلار بود.برای خودش A8 ی هست?

hamid reza

۱۷۰ دلار!هرجور حساب میکنم پول پنل و باتریش درنمیاد چجور این همه ارزون ولی متأسفانه عرضه دیر به هنگامی تو ایران داره و آدمو ناامید میکنه یه زمان ذنفون۳ دلوکس میخواستم بگیرم که نیومد?اومدا ولی خیلی خیلی دیر

Shiral

یک باطری ۴۰۰۰میخواد سامسونگ نوت بزنه چندماهه داره مانور میده اخرش هم برای همین ۵۰۰میلی امپر احتمالا دویست سیصد دلاری برای مشتری چرتکه بیشتر بیندازه??
اندازه پول همین‌گوشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)