حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE 2 با چیپست A10 ماه آتی میلادی معرفی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، شایعات

حدودا 2 ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) یا معرفی نخواهد شد یا تغییرات اندک خواهد داشت. این نظر Ming-Chi Kuo بود درباره آیفون 4 اینچی جدید اپل که دیروز در ترنجی به نوعی شاهد تایید آن بودیم. دیروز طبق گزارش هایی دیدیم که آیفون SE 2 نیز جک 3.5 میلی متری صدا نخواهد داشت و در شایعه ای که با تعجب، از ژاپن منتشر شده است می شنویم که آیفون SE 2 بدون جک 3.5 میلی متری صدا عرضه خواهد شد. همچنین گفته می شود که طراحی آیفون SE 2 با آیفون SE تفاوت زیادی نخواهد داشت. حالا می شنویم که آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) با چیپست A10 یعنی همان چیپست آیفون 7 و 7 پلاس عرضه خواهد شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانیم.

قبلا در ترنجی خواندیم که احتمالا آیفون SE و آیفون SE پلاس احتمالا در جریان کنفرانس WWDC 2018 رونمایی شوند و چون دوباره به احتمال، زیاد مراسم WWDC 2018 در ۱۴ تا ۱۸ خرداد در سن خوزه برگزار خواهد کرد پس می توان انتظار داشت که همان ماه آتی میلادی یعنی ماه می که می شود حدود خرداد ماه، شاهد رونمایی از آیفون SE 2 باشیم.

درباره آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) می توان گفت که فعلا اطلاعات زیادی در دست نیست اما فعلا می دانیم جک 3.5 میلی متری صدا ندارد و ظاهری شبیه به همان آیفون SE که آن هم شبیه آیفون 5 اس بود، داشته باشد. برای سخت افزار متاسفانه این دستگاه همانند نسل اول خود که هم دوره با آیفون 6 اس معرفی شد، از جدیدترین چیپست اپل بهره نمی برد و چیپست اپل A10 در آن به کار خواهد رفت. اگر اپل دید میان رده به این دستگاه داشته باشد تصمیم پر بیراهی نیست، به خصوص که اپل A10 هنوز از خیلی از چیپست های دستگاه های اندرویدی قوی تر است و از آن جا که به احتمال قوی نمایشگر 4.2 اینچی آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) رزلوشن HD دارد، پس می توان روی عملکرد خوب این دستگاه حساب باز کرد. اینکه می گوییم نمایشگر 4.2 اینچی چون یکی از منابع چینی چنین ادعایی داشته است.

آیفون SE

آیفون SE

درباره دیگر مشخصات باید گفت که Touch ID یا همان حسگر اثرانگشت اپل سرجای خود باقی می ماند و با Face ID جایگزین نمی شود. درباره شارژ وایرلس نیز منبع مطلب احتمالاتی را بررسی می کند اما به نظر ما آیفون SE 2 نیز با بدنه آلومینیومی عرضه خواهد شد و این قابلیت را ندارد. حافظه رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 32 یا 128 گیگابایت است. از آن جا که قبلا نیز در ترنجی خوانده بودیم اگر iPhone SE 2 معرفی شود، خط تولید آن را در هند خواهد بود انتظار می رود شایعه اینکه آیفون SE 2 اختصاصی برای بازار هند معرفی شود هم وجود دارد!

نظر شما چیست؟‌ آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) می تواند دستگاه موفقی باشد؟ شما را برای دست به جیب شدن وسوسه کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چرا ۴,۲ آخه! هیچ کاری نمیشه کرد تو این سایز حتی رم ۲ و حافظه ۳۲ هم خیلیی کمه .انتظارات دیگه ای داشتم

Peiman

به نظرم اون کاربران دنبال همین سایز گوشی هستند نه همین سایز صفحه نمایش ! دلیلشون اینه که با یک دست بتونن راحت کار کنند و فکر نمیکنم با افزایش سایز صفحه مشکل داشته باشند . بنابراین اپل میتونست با کم کردن حاشیه سایز صفحه نمایش رو به حدود ۵ اینو ارتقا بده

BeFair

کوچیکه
خیلی کوچیکه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)