حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE 2 نیز جک 3.5 میلی متری صدا نخواهد داشت

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، شایعات

سال 2015 وقتی شایعات آیفون 7 دهان به دهان می چرخید خیلی ها باور نمی کردند که اپل خواهد جک 3.5 میلی متری صدا را واقعا حذف کند. سال 2016 این شایعات قوی تر شدند و در یک عصر خنک شهریوری شاهد معرفی آیفون 7 بدون جک 3.5 میلی متری صدا بودیم. تا کنون آخرین نسل از آیفون که جک 3.5 میلی متری صدا دارد را می توان آیفون SE دانست که پس از آن مدل جدیدتری نیامده است. اینکه آیفون SE 2 جک 3.5 میلی متری صدا نداشته باشد اصلا غیر قابل پیش بینی نیست اما با توجه به اینکه کاربر هدف آن کاربری است که علاقه ای به هزینه اضافه و مثلا خریدن ایرپادهای بی سیم ندارد، کمی غیر قابل هضم به نظر می رسد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره شایعه ای که به ما می گوید آیفون SE 2 نیز جک 3.5 میلی متری صدا نخواهد داشت، بیشتر صحبت کنیم.

امروز و در شایعه ای که با تعجب، از ژاپن منتشر شده است می شنویم که آیفون SE 2 بدون جک 3.5 میلی متری صدا عرضه خواهد شد. همچنین گفته می شود که طراحی آیفون SE 2 با آیفون SE تفاوت زیادی نخواهد داشت اما این تغییر ایجاد می شود. تا کنون در خط زمانی عرضه آیفون SE می توان به عرضه ماه مارس 2016 (بیش از 2 سال پیش) نسل اول و یک سال بعد عرضه در انتخاب های حافظه داخلی بیشتر اما قیمت یکسان اشاره کرد. حالا با معرفی آیفون SE 2 یا هر نام دیگری که داشته باشد، شاهد دومین نسل و تغییرات قابل توجه تر نسبت به افزایش حافظه داخلی خواهیم بود.

آیفون SE هم دوره آیفون 6 اس به شمار می رود و برخی از قابلیت های این آیفون 4.7 اینچی اپل را در بدنه 4 اینچی آیفون 5 اس دوست داشتنی که دو سال از عرضه آخرین مدل در آن اندازه می گذشت، ارایه کرد. حالا اما برخی از کاربران که دوست داشتند طراحی آیفون X طور به آیفون SE نیز اضافه شود تا در همان ابعاد شاهد یک نمایشگر بزرگتر باشند، شاید کمی ناامید باشند اما صحبت اصلی اینجاست که شما از آیفون SE بیش از اینکه مشخصات خیلی به روز انتظار داشته باشید، قیمت پایین تر را انتظار دارید!

نظر شما چیست؟ آیفون SE 2 می تواند موفقیت برجسته تری داشته باشد و بالاخره نمونه یک آیفون ارزان قیمت موفق باشد یا خیر؟ به نظر ما آیفون 6.1 اینچی با نمایشگر IPS دارای بریدگی نمایشگر و بدنه آلومینیومی قطعا می تواند دستگاه موفق تری باشد!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

من واقعا جک ۳.۵ میلی متری می خوام

siavash-t

مسخره بازیهای شیک اپل

Peiman

تغییر در طراحی نخواهد داشت ؟؟؟؟ مگه تو صفحه ۴ اینچی هم میشه کار کرد؟؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)