حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به عنوان نسخه تلگرام بدون فیلتر هر فایل apk را دانلود نکنید!

بدون شک یکی از بحث های داغ این روزها، تلگرام است. به موارد سیاسی پیرامون این مسئله نمی پردازیم چرا که در تخصص ما نیست اما موضوعی که بسیار قابل تامل است خیل پیام هایی با عنوان نسخه تلگرام بدون فیلتر است که حاوی یک فایل نصبی اندروید با پسوند APK یا به صورت های دیگر در فایل فشرده زیپ هستیم! صحبت هایی درباره نسخه 4.8.6 تلگرام که مبنی بر قابلیت دور زدن فیلتر تلگرام در روسیه است منتشر شده و به همین دلیل خیلی از کاربران به دنبال چنین موضوعی هستند و عموما اگر پیامی که مدعی بر حاوی بودن این نسخه از تلگرام است را ببیند، آن را دانلود و نصب می کنند، ترنجی از شما خواهش می کند که چنین کاری نکنید!

شما برای دریافت آخرین نسخه تلگرام که نسخه 4.8.6 آن است لزوما نیازی به دانلود آن از کانال ها یا پیام های مختلف که ادعا می کنند فایل ارسالی آن ها همان چیزی است شما می خواهید، ندارید چرا که در ابتدا اصلا مشخص نیست این فایل APK مربوط به چه برنامه ای است! در خوش بینانه ترین حالت شما یک برنامه غیرمرتبط را از یک کانال سو استفاده کننده نصب می کنید و در بدترین حالت شما شاید یک بدافزار را دانلود نمایید!

همیشه بهتر از مراجعی معتبرتر را برای دانلود انتخاب نمایید. برای این کار خیلی راحت می توانید از وب سایت Apkmirror استفاده کنید که اکثر برنامه و بازی های مختلف را نسخه به نسخه برای دانلود شما آماده می کند. بدین صورت می توان هر نسخه ای را که بخواهید مستقیما و بدون نگرانی از صحت و امنیت فایل دانلود شده، داشته باشید. برای مثال می توانید از صفحه زیر نسخه 4.8.6 تلگرام را دانلود کنید:

دانلود نسخه 4.8.6 تلگرام از Apkmirror

و یا می توانید از ربات @apkdl_bot تلگرام که یک ربات طراحی شده برای دانلود مستقیم از گوگل پلی است بهره ببرید. کافی است در این ربات نام برنامه یا بازی دلخواه را تایپ کنید تا نمونه های مرتبط را برای شما نشان بدهد. عموما اولین انتخاب پاسخ صحیح شماست و برای اطمینان از این موضوع پیش از انتخاب گزینه دانلود، گزینه پیشنمایش یا همان Preview را انتخاب کنید تا آیکون، حجم و نسخه برنامه به شما نمایش داده شود و سپس آن را دانلود کنید.

بدین ترتیب شما مطمئن هستید که فایل ناخواسته که ممکن است فایلی غیرمرتبط یا بدافزار باشد را نصب نکرده اید! لطفا پیش از انجام هر کاری خیلی ساده و سریع حداقل یک بار درباره آن در اینترنت جستجو کنید!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چچشششششششششششم

من که دیروز ۴.۸.۶ رو از خود پلی استور نصب کردم. حالا تا ببینیم واقعا قابلیت دور زدن رو داره طبق چیزهایی که در اخبار خوندیم.

Peiman

آخرین نسخه تلگرام در پلی استور 4,8,5 که
????

دکتر رسول آریان

ایناها پیمان جان

http://uupload.ir/files/sci2_1.jpg

برای من که هستش ۴.۸.۶

Peiman

خدارو شکر دیگه استرس فیلتر شدن تلگرام هم نداریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)