حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام رسمی اندروید پی (Android P) شاید Popsicle باشد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | Android، گوگل

در مطلب قبلی تصاویر زمینه جدید گوگل را که در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده بود را دیدم و برای دانلود نیز آن را مستقیما روی ترنجی قرار دادیم. حالا به نظر می رسد که برخی فکر می کنند این تصاویر زمینه می تواند راهنمایی برای نام رسمی اندروید پی (Android P) بوده و شاید نام این نسخه از اندروید Popsicle یا بستنی میوه ای یخی باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا کمی کنجکاوی کنیم.

از ان شش تصویر زمینه ای که دیدیم، یکی تصویر چندین بستنی یخی میوه ای بود. هر چند این نوع خوراکی برای فصل بهار و تابستان مرسوم است و تقریبا یک نماد برای آن به حساب می آید اما از آنجا که می دانیم نام گذاری نسخه های اندروید به ترتیب حروف الفبا صورت می گیرد و اندروید بعدی با حرف P شروع می شود و نام نسخه های اندروید عموما از دسرها و خوراکی های خوشمزه شیرین استفاده می شود، پس مضنون دیده شده در تصویر خیلی به نام بعدی اندروید P نزدیک است!

بستنی میوه ای یخی در انگلیسی Popsicle نام دارد و به دلیل حرف اول آن، ماهیتش و دیده شدن در این تصاویر زمینه شاید حدس صحیحی باشد که نام رسمی اندروید پی (Android P) باشد. البته برخی نیز می گویند گوگل به این راحتی راهنمایی نمی کند و نام نسخه بعدی سیستم عامل را لو نمی دهد، به همین دلیل شاید اصلا این نام اندروید بعدی نباشد!

به هر صورت چنین شایعه و احتمالی داده می شود و نام رسمی نه در کنفرانس I/O 2018 گوگل بلکه هنگام عرضه رسمی و عمومی آن یعنی جایی اوایل پاییز صورت خواهد پذیرفت! نظر شما چیست؟ نام نسخه بعدی اندروید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چه اسم قشنگی
خوشم اومد

BeFair

اونم از اسم شما 🙂

BeFair

امیدوارم یه تغییر مشتی توی طراحی بدن، خسته شدیم به مولا
از اندروید 5 تا 8 تغییر شگرفی نداشته

Peiman

iOS هم همینطور . دیگه باید یه تغییر درست حسابی بدن . البته چند وقت پیش یه خبر خوندم که گوگل داره روی طراحی متریال ۲ کار میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)