حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این دستبند شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) است؟

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، شیائومی

دستبندهای شیائومی یکی از محبوب ترین و منطقی ترین خریدهایی است که شما می توانید برای یک گجت پوشیدنی هوشمند داشته باشید، این را بدون شک عرض می کنم و با توجه به قیمت و امکانات و به خصوص عمر باتری بی نظیر می توان گفت که شیائومی دید صحیحی به گجت های پوشیدنی داشته است! پس از دستبند شیائومی می بند 2 (Mi Bnad 2) که بسیار موفق بود و بسیار قابل توجه فروخت، حالا نوبت به دستبند شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) است، دستگاهی که مدتی درباره آن شایعاتی به گوش می رسید اما حالا گویا این شایعات جدی تر شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا این دستبند شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) است؟

تصویری که به عنوان تصویر اصلی مطالب مشاهده می کنید، بخشی از Lei Jun (!) مدیر عامل شیائومی است که در مراسم معرفی گوشی مخصوص بازی بلک شارک (Black Shark) است، و دستبندی ناشناس به دست دارد. این دستبند بسیار شبیه به می بند 2 (Mi Band 2) است اما اندازه آن بزرگتر است. شاید این اشتباه بصری از ما باشد و این همان می بند 2 باشد و حتی شاید یک دستبند پایش سلامتی از برند دیگر باشد ولی خب علاوه بر اینکه گزینه دوم کمی نامحتمل تر می نماید اما ما بر این اصرار داریم که دستبند شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) باید باشد.

اینکه چه مشخصاتی دارد و چه مواردی به شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) اضافه می شود مشخص نیست اما شاید رابط کاربری بهتر، تخمین فعالیت های ورزشی بهتر، عمر باتری حتی بهتر از اینی که هست و شاید حتی نمایشگر بهتر مد نظر باشد، این ها همه احتمالات هستند و نمی توان درصد بالایی برای تحقق را در حال حاضر به آن نسبت داد. احتمالا شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) طی مراسم 5 اردیبهشت شیائومی که شیائومی Mi A2 یا همان Mi 6X معرفی خواهند شد نیز معرفی شود.

نظر شما چیست؟ تجربه ای با دستبندهای پایش سلامتی شیائومی دارید؟ منتظر نسل سوم آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamid reza

۲ ساله میبند۲ رو دارم و واقعا از خریدم راضیم اونقدر امکانات داره که تو رنج قیمتش نظیر نداره باتری فوق العاده صفحه نمایش اولد ضد آب ضربان قلب و خیلی چیز های دیگه

Peiman

میتونم بپرسم با چه قیمتی گرفتید؟؟؟

hamid reza

۱۵۰ هزار تومن

hamid reza

اگه چند تا امکانات دیگه براش بذارن نسل جدید رو میخرم صفحش کلا لمسی بشه نور صفحه نمایش افزایش و همچنین قابل تنظیم باشه ساعت های مختلفی داشته باشه رنگ ساعت قابل تنظیم باشه یه اسپیکر برای آلارم و موسیقی ۴ گیگ حافظه داخلی داشته باشه بشه باهاش موزیک پخش کرد(هدفون بلوتوثی) و همچنین قابلیت تماس رو هم داشته باشه عالی میشه

Peiman

فقط یه سوال
قیمت نسل قبلش چند دلار بود؟؟؟

hamid reza

۳۵ دلار یا۲۸ یورو البته تو اروپا ۵۰ دلار

BeFair

خیییلی خوبه می بند 2
دارمش
عااالیییی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)