حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Iceberg با دو بریدگی نمایشگر، دو دوربین و احتمالا ماژولار ارایه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | ZTE، شایعات، کانسپت

گاهی اوقات طرح هایی منتشر می شود که خیلی احمقانه به نظر می رسد، گاهی اوقات طرح هایی منتشر می شوند که با خودت می گویید به هیچ عنوان به واقعیت نخواهند پیوست و گاهی اوقات طرح هایی منتشر می شود که با هیچ منطقی نمی توانید خود را درباره آن توجیح کنید! حالا از آن اوقات است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شایعه گوشی ZTE Iceberg با دو بریدگی نمایشگر، دو دوربین و احتمالا ماژولار را بیشتر بررسی کنیم.

دستگاهی که در تصویر اصلی مطلب می بینید احتمالا گوشی ZTE Iceberg است. برای اطلاع بیشتر باید بگویم که Iceberg به معنی کوه یخ است و ارتباط این اسم با آن طراحی را دقیقا نمی دانم مگر به کاملا شیشه ای بودن ارتباطش دهیم! بله، موبایل های شیشه ای زیادی این روزها معرفی می شوند اما همگی یک فریم فلزی دارند. حالا آنطور که مشخص است ZTE در پرچمدار بعدی خود که از نظر طراحی می تواند خیلی مورد توجه باشد، سنت شکنی کرده و از فریم شیشه ای استفاده کرده است. اما لطفا به گوشه ها نگاه کنید! حتی نگاه کردش احساس ناراحت بودن خاصی به ما می دهد، چرا باید آن گوشه های شیشه ای نسبتا تیز (در مقایسه با انحنا نمایشگر) آن وجود داشته باشند؟ اولین پاسخ این است که گوشی تمام شیشه ای نیاز به محافظت در برابر ضربه دارد … آ … نمی دانم، شاید! اما این موضوع طراحی را تحث تاثیر قرار داده است. اینطور نیست؟

شرکت ZTE عموما در بحث ساخت موبایل در حاشیه قرار داشت و بیشتر زیر برند Nubia آن ها در این بازار معروف تر است. در حال حاضر تنها پرچمدار ZTE را می توان ZTE Axon M دانست، دستگاهی که آن هم طراحی معمول و قابل پیش بینی ای نداشت، پس از این جهت می توان کمی به به واقعیت پیوستن این طرح فانتزی ZTE Iceberg امیدوار بود. اما گفتیم گاهی اوقات طرح هایی منتشر می شود که خیلی احمقانه به نظر می رسد! بله، اینکه گوشی ZTE Iceberg با دو بریدگی نمایشگر طراحی شده است از خنده دار ترین مواردی است که می توان متصور شد. بله، شاید زد تی ای خیلی به تقارن اهمیت می دهد اما واقعا به بریدگی پایین نمایشگر آن هم برای بلندگویی که می تواند روی لبه پایینی دستگاه بنشیند، واقعا نیازی هست؟

گوشی ZTE Icberg

گوشی ZTE Icberg

درباره گوشی ZTE Iceberg هیج اطلاعات سخت افزاری در دست نست و فقط همین 2 رندر منتشر شده است، یکی که در تصویر اصلی می بینید و نمای جلو آن را نشان می دهد و دیگری که بالای این پاراگراف مشاهده می کنید و نمای پشتی آن را برای ما متصور می شود. اینجا علاوه بر دوربین دوگانه قاب انتظار و حسگر اثرانگشت که عجیب است در چنین دستگاهی با این طراحی خاص و نه لزوما بهتر (!) چرا از حسگر اثرانگشت یک پارچه با نماشگر استفاده نشده است، زیر لوگوی ZTE شاهد 5 پین هستیم! بله، درست حدس زدید، شاید ZTE Iceberg طراحی ماژولار داشته باشد و همانند موتو زد برخی قابلیت ها با اتصال لوازم جانبی به آن از طریق این پین، ممکن شود!

به صورت کلی اگر نمی شنیدیم که دستگاهی با نام ZTE Iceberg برای جایزه طراحی iF World Design ثبت شده است، کاملا آن را زائیده ذهن یک طرفدار می دانستیم. گوشی ZTE Iceberg  که حال می تواند همین طرحی باشد که می بینیم یا دستگاهی عقلانی تر، انتظار می رود که از شارژ بی سیم پشتیبانی کرده و تا پایان 2018 به بازار عرضه شود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طرح می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی طراحیش اشغاله

Shiral

معمولا گوشی های خوبی میزنه هم توی سخت افزار هم دوربین.اما متاسفانه قیمتهاش عقلانی نیست مثل طراحی این گوشی که ممکنه اشتباه هم باشه این خبر.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)