حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی هوآوی پی 20 پرو توسط iFixit منشتر شد، امتیاز 4 از 10 و اینکه هر 3 دوربین OIS دارند

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

می دانیم iFixit در جهت کالبدشکافی دستگاه های مختلف از جمله موبایل ها فعالیت می کند. با این کالبدشکافی ها عموما موارد جالبی مشخص می شود و فاکتور با اهمیت میزان تعمیرپذیری اعلام می گردد. هوآوی پی 20 پرو پرچمدار پر سروصدای این روزهای هوآوی است که حالا به iFixit رسیده و علاوه بر مشخص شدن امتیاز تعمیرپذیری آن، حقیقت جالبی درباره دوربین سه گانه آن مشخص شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا کالبدشکافی هوآوی پی 20 پرو در iFixit را مرور کنیم.

نمره تعمیرپذیری هوآوی پی 20 پرو

نمره تعمیرپذیری هوآوی پی 20 پرو

اجازه بدهید کالبدشکافی هوآوی پی 20 پرو در iFixit را از انتها به ابتدا مرور کنیم، از قسمت خوشمزه و با ارزش آن یعنی امتیاز تعمیرپذیری! امتیاز تعمیرپذیری هوآوی پی 20 پرو در iFixit برابر 4 است که به معنی تعمیرپذیری سخت است. اگر برای مقایسه که هوآوی در مراسم رونمای پرچمدارهای ۲۰۱۸ خود خیلی به آن علاقه مند بود بخواهید فاکتور تعمیرپذیری را برای گلکسی اس 9 و آیفون X بدانید باید به ترتیب امتیازهای ۴ و ۶ را اعلام کنیم!

تعمیرپذیری گلکسی اس 9+ همچنان به سختی نسل قبل است

هر چند این امتیاز خیلی بالا نیست اما به هر حال اکثر دستگاه های این روزها به همین صورت است. حتی آیفون x که امتیاز ۶ دارد اما هزینه تعویض قاب پشتی کاملا غیر عقلانی است! به هر حال اگر هوآوی پی 20 پرو خریدید باید بدانید هر جایی توانایی تعمیر آن را ندارند!

دوربین سه گانه هوآوی پی 20 پرو اما عنوان شده بود که فقط دوربین 8 مگاپیکسلی تله 80 میلی متری آن لرزشگیر اپتیکال دارد اما حالا به نظر می رسد که هر سه دوربین لرزشگری اپتیکال دارند. هر چند هوآوی در مراسم خود بیشتر روی لرزشگیر هوشمند یا همان AIS تاکید داشت و طبق ادعای آن ها تا ۶ ثانیه بدون مشکل می تواند نوردهی کند!

اگر علاقه مند به خواندن گزارش کامل کالبدشکافی هوآوی پی 20 پرو هستید از منبع مطلب اقدام بفرمائید. نظر شما درباره این فاکتور در خرید چیست و فکر می کنید چرا هوآوی درباره لرزشگیر دوربین سه گانه خود اطلاعات اشتباه داده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

یکی دوساله که امتیاز تعمیر پذیری گوشی ها خیلی افت کرده و اگر طرف حرفه ای نباشه گند میزنه به گوشیت

hamid reza

کلا تعمیرکار خوب تو بخش موبایل یا وجود نداره تو شهر ما یا تعدادش کمه فقط بلدن ال سی دی و باتری عوض کنن اونم به این خاطر که جنس های بنجلشونو تقدیم ما کنن مخصوصا باتری های بی مصرفشون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)