حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدتی است شایعاتی درباره موبایلی با مدل سامسونگ SM-J720 می شنویم. نام تجاری مرتبط با این مدل احتمالا گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) باشد و تا کنون برخی از مشخصات آن را با هم دیده ایم. حالا مشخصات گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) به صورت کامل لو رفته است و در ادام مطلب آن ها را با هم مرور خواهیم کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب ملاحظه می فرمایید، تمام مشخصات سخت افزاری گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) که از قبل می دانستیم روی این اسلاید معرفی درون سازمانی لو رفته است. مهم ترین قابلیت گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) را می توان دوربین اصلی دوگانه آن دانست که نسبت به دیگر میان رده های اقتصادی سامسونگ می تواند برای کاربران آن رده قیمتی جذاب تر باشد. البته حافظه رم 4 گیگابایت و اندروید 8 که احتمالا با جدیدترین رابط کاربری سامسونگ یعنی سامسونگ اکسپرینس 9 عرضه خواهد شد، نیز به خودی خود می توانند جذاب باشند.

پیش از این درباره دوربین دوگانه گلکسی جی 7 دو خوانده بودیم که دوربین دوگانه گلکسی جی 7 دو برای عکاسی پرتره کاربرد دارد و حتی در قابلیتی جالب که قبلا آن را ندیدیم، نورهای بوکه در پس زمینه قابل تغییر شکل هستند، مثلا دایره ها به قلب تبدیل شده اند! هنوز درباره مشخصات دوربین دوگانه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما ترکیب به کار رفته در گلکسی جی 7+ مورد انتظار است یعنی دوربین اصلی با رزلوشن 13 مگاپیکسل و f/1.7 در ثبت خاطرات به شما کمک می کند. دوربین دوم اما رزلوشن 5 مگاپیکسل دارد و با f/1.9 در نظر گرفته شده که وظیفه آن ثبت داده ها برای ایجاد یک تصویر بوکه (پشت مات) خاص است. بدین صورت دوربین دوم گلکسی جی 7+ قابلیت ویژه ای همانند زاویه دید فوق باز یا عکاسی تله و حتی زوم اپتیکال ندارد.

باتری 3000 میلی آمپری گلکسی جی 7 دو نسبت به دیگر گلکسی جی 7 ها کمتر است اما با توجه به چیپست اگزینوس 7870 که روی گلکسی A5 2017 با همین حجم باتری و البته رزلوشن بیشتر نمایشگر (FHD در مقابل HD) عمر باتری خیلی خوبی ارایه کرده است، پس می توان انتظار داشت که عمر باتری این دستگاه نیز قابل توجه باشد. البته به دلیل قابل تعویض بودن باتری عموما با خرید یک باتری دوم می توانید نگرانی ها را از خود دور کنید، خیلی دور!

صحبت از نمایشگر شد و بله متاسفانه همچنان رزلوشن HD برای نمایشگر AMOLED پرچمدار میان رده سامسونگ در سال 2018 انتخاب شده است! حتی پورت دستگاه همچنان میکرو USB بوده و به این صورت کلکسیون ویژگی های قدیمی در گلکسی جی 7 دو می تواند دیده شود.

نظر شما درباره میان رده اقتصادی جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

تو بحث میانرده و پایین رده سامسونگ با اون قیمتا عملا جایگاهی نداره و شیائومی و هواوی و بقیه شرکتای چینی حرف اولو میزنن

دکتر رسول آریان

احمد جان کامنت پایین رو بخون.

سوالی که در گوشه و کنار دیدم برخی اوقات پرسیده میشه اینه که: چرا شبه پرچمداران سامسونگ گرونن؟
یکی از علت هاش اینه که نمایشگرهای ساخته شده با تکنولوژی اولد گرون تر از نمایشگرهای LCD هستن. قبلا یک مقاله رو منتشر کرده بودن در همین سایت که نشون میداد کمپانی ها اغلب در محصولات لوکسشون از اولد استفاده میکنن و در محصولات شبه پرچمدارشون از LCD.
به عنوان مثال به محصولات اخیر هواوی نگاه کنید. هواوی در P20 پرو از سوپر امولد استفاده کرده اما در P20 از LCD. چرا؟ چون صفحات امولد قیمت بالاتری دارن. کاری که سامسونگ داره انجام میده و تقریبا در ۹۰% محصولاتش داره از سوپر امولد استفاده میکنه. پس بایدم گرون تر باشه. خیلی راحت میتونه بیاد یه LCD بی کیفیت بذاره و به راحتی ۳۰۰، ۴۰۰ هزار تومن قیمت گوشی رو کم کنه.

ahmad

رسول جان دوتا مسئله هست اول اینکه صفحه امولد و ال سی دی آنچنان اختلاف ندارن باهم که بخاطرش برم سراغ جنس گرون دوم اینکه تنها برتری میانرده های سامسونگ همین صفحه نمایشه که به جاش محصولات شیائومی و هواوی هم پردازنده قوی دارن هم رم بالا هم باتری زیاد و… پس ارزش خریدش به شدت بالاس

ما یه می مکس شیائومی توی خونه داریم. از بغل به صفحه نمایشش نگاه میکنی کلا سیاه میشه تصویر. مخصوصا اگر محیط فیلم یه خرده تاریک باشه. حالم بهم میخوره از نمایشگرهای اینجوری. فقط به این نگاه نکن که ارزونه. کیفیتش هم همون اندازس.

آنباکس ص د ر ا رو که دیدی توی سایت همسایه. وقتی که به نمایشگر P20 پرو نگاه کرد گفت WOW

چرا؟ چون امولد بود.

Peiman

سام نباید این بازار از دست بده باید یکم جدی تر بگیر این بازار رو . طراحی این گوشی خیلی قدیمیه

hamid reza

میان رده های سامسونگ افتضاح ترینن به هرکی پیشنهاد دادم آخرش به ناراحتی رسید یارو ۳ سال هواوی استفاده میکرد سامسونگش به ۱.۵ سال هم نرسید سوختن ال سی دی ناگهانی a32016 یکی هم باتریش تو ۱.۵ سال باد کرد اونم هواوی ۴ ساله با باتری سالم داشت a52016 خودم هم گرند ۲ داشتم گوشیم رو فرش افتاد السیدی از پشت شکست?ولی کیفیت پرچمدار های سامسونگ از حق نگذریم عالین نمایندگی بودم یه جی۵ پریم آورده بودن یارو گوشی رو برده بود خونه خاموش شده بود مجبور شدن تازشو بدن سامسونگ تو این قسمت هیچ حرفی برای گفت نداره

دکتر رسول آریان

این نظر شماس که حرفی برای گفتن نداره. اگر به آمار فروش سامسونگ نگاه کنی در سال ۲۰۱۷ میبینی که بیشترین فروش رو داشته در بین تمام کمپانی ها. آیا فقط با فروش گلکسی S8 و S8 پلاس و نوت ۸ به این میزان فروش رسید؟ قطعا خیر. بدون شک فروش میان رده ها بود که موجب شد سامسونگ به مقدار فروش ۳۱۷ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۷ برسه. جایی که اپل ۲۱۵ میلیون، هواوی ۱۵۳ میلیون و شیائومی فقط ۹۱ میلیون گوشی فروخت. رو هوا حرف نزنید خواهشا. آمار فروش ۲۰۱۷ کاملا موجوده. چرا اپل دوم شد؟ چون فقط پرچمدار داره و مثل سامسونگ برای هر سلیقه ای محصول تولید نمیکنه. چرا هواوی سوم شد؟ چون هنوز برندینگ نداره. چرا شیائومی بعد از اوپو پنجم شد؟ چون هنوز خیلی معروف نشده. چرا سونی و الجی توی Other هست؟ چون بازاریابی درستی ندارن. سونی خیلی دیر محصول رو به بازار میده، الجی هم یه مقدار عدم اعتماد ایجاد کرده و همچنین گرونم میده.

hamid reza

من گوشی خریدنی کیفیت برام مهمه نه آمار و فروش شاید همه عقل نداشته باشن اونوقت من وظیفه ندارم که منم عقل نداشته باشم امروز از یک نفر دیگه هم شنیدم باتری آ۵ ۲۰۱۶ خودش باد کرده هرقدر هم شما بگین چون تو بحث میان رده های سامسونگ تجربم زیاده اصلا باور نمیکنم جنس افتضاح که پشتش گوریلا گلس نداره دوربین سلفی که اصلا کارامد نیستa2017 و۱۶ گیگ داخلی j2017هم کاملا شاهد بر اینه سامسونگ خرده وسایل هاشو به میان رده ها میزنه و اصلا به فکر کیفیت تو این زمینه نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)