حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیام رسان تم تم (TamTam) فیلتر شد

با شنیدن خبر فیلترشدن تلگرام تا پایان فروردین که البته هر روز و هر ساعت تایید و تکذیب می شود برخی کاربران بر حسب کنجکاوی هم که شده به سراغ نمونه های مشابه می روند. نزدیک ترین تجربه به تلگرام در پیام رسان های خارجی را می توان پیام رسان تم تم (TamTam) دانست. این پیام رسان که این روزها دوباره جز 3 ترند اول دانلود برنامه های پیام رسان در ایران شده است چند ساعت پیش فیلتر شد! بله، پیام رسان تم تم (TamTam) فیلتر شد!

پیام رسان تم تم (TamTam) با ویژگی های مشابه تلگرام همچنان تمایز خود را از آن حفظ کرده بود و قابلیت های جالبی مثل استکیر متحرک را ارایه می کرد. هر چند پیام رسان تم تم خیلی در سطح جهانی شناخته شده نیست اما دلیل آن کیفیت پایین زیرساخت نیست بلکه به علت تمرکز منطقه ای روس ها، تم تم هنوز آنقدر جهانی نشده بود ولی ما که به محیطی شبیه به تلگرام عادت داشتیم به آن راحت ارتباط برقرار کرده بودیم.

در پیام رسان تم تم شما قابلیت کانال را داشتید که این موضوع بسیار مهمی برای کسانی که شاید بخواند تلگرام را ترک کنند است. به هر صورت متاسفانه از ساعاتی پیش شاهد فیلتر شدن این نمونه خارجی در جهت سوق دادن کاربران به پیام رسان های داخلی مثل ایتا هستند که ما آن را یک کپی بی شرمانه از تلگرام می دانیم و در روزهای اخیر با دیدن کدهای ویسپی در آن مشخص شد “شتر گاو پلنگ” است.

پیام رسان تم تم برای شما هم فیلتر است؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

هر چقدر بیشتر فیلتر کنند بیشتر فوش میخورند و مردمم سمت پیام رسان داخلی نمیرن . نمی دونم اینا چرا درس نگرفتن از این همه کار مشابه که همشون نتیجه عکس داده

Mehdi69

من بمیرمم استفاده نمیکنم.ترجیح میدم کل اطلاعاتم دست سیا و موساد و ام ای سیکس باشه تا دست برادران زحمت کشه اطلاعات حداقل اونا نمیتونن 6 صبح بیان جلو در ما ولی برادران میتونن

REZA

باید ببینیم کی اشتباهی نشسته رو دکمه فیلتر.

s.p.a.r.r.o.w

بجاش الان یوتیوب از فیلتر دراومده، واسه شما هم اینجوریه؟!

دکتر رسول آریان

نه.

ahmad

kakao هم فیلتر شده ظاهرا

mostafa67

آقای عطایی ویسپی رو میشه یک پیام رسان داخلی فرض کرد (منظور از داخلی طراحیه داخلی نیست) چون بررسیها نشون میده مثل اینکه سرورهایی در ایران داره و از ایران کنترل میشه ؟

mosayebso

اینا به کنار دلار ۵۷۰۰ رو کجای دلم بزارم
لعنت به باعث و بانیش
لعنت به این زندگی
تا کی باید عذاب بکشیم؟!
دیگه وقتشه خودمو از این زندگی بدون امید و.. راحت کنم
اگر خدایی باشه و جهان دیگر هرگز کسانی که این کارو در حق من کردن نمیبخشم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)