حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش حذف اکانت پیام رسان تم تم (TamTam)

سه ماه پیش در شرایطی که قرار بود تلگرام فیلتر شده بود همه به دنبال پیام رسان های جایگزین آن بودند. ما در ترنجی پیام رسان تم تم (TamTam) را که برادر دوقلو تلگرام به حساب می آمد را معرفی کردیم. حال در شرایطی که خبر می رسد تا پایان فرودین 1397 تلگرام فیلتر خواهد شد پیام رسان های جایگرین دوباره به اوج بازمی گردند. متاسفانه خبر از فیلترشدن پیام رسان تم تم (TamTam) می رسد و خیلی از کاربران شاید بخواهند اکانت خود را در این پیام رسان حذف کنند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آموزش حذف اکانت پیام رسان تم تم (TamTam) را با هم ببینیم.

پیام رسان تم تم (TamTam) شبیه ترین نمونه به تلگرام بوده که اتفاقا توسعه دهنده آن هم روسی است. اگر تصمیم به حذف اکانت پیام رسان تم تم (TamTam) دارید باید بگوییم که از داخل نرم افزار آن ممکن نیست. همچنین وقتی وارد وب سایت تم تم می شوید هم چنین امکانی فراهم نیست. در ترنجی یکی از کاربران همیشگی ما با نام کاربر “احمد” از ما خواست تا آموزش حذف اکانت تم تم را تهیه کنیم و ما نیز به دنبال پاسخ بودیم. با کمی جستجو به این نتیجه رسیدیم که باید به ریشه بازگردیم! اگر به یاد داشته باشید گفتیم که پیام رسان تم تم از محصولات Mail (به آدرس Mail.ru) است. یکی از زیر مجموعه های Mail.ru نیز Ok.ru است. ما برای ورود به سامانه OK اقدام کردیم و جالب اینکه من را از روی شماره موبایل شناخت و تصویر پروفایل تم تم را روی حساب کاربری خود دیدم. کمی در فضای آن چرخیدم و افراد پیشنهادی را دیدیم که دقیقا مخاطبین من در پیام رسان TamTam بودند! بله، باید به دنبال آموزش حذف اکانت Ok.ru بود!

1- برای این کار وارد Ok.ru شوید و زبان را انگلیسی کرده یا ترجمه گوگل استفاده نمایید.

2- با شماره تلفن خود وارد حساب کاربری شوید.

3- روی این لینک کلیک کنید: حذف اکانت Ok.ru

حذف اکانت Ok.ru

حذف اکانت Ok.ru

4- انتهای صفحه گزینه Delete account را انتخاب کنید.

حذف اکانت Ok.ru

حذف اکانت Ok.ru

5- رمز خود را وارد کرده و تمام!

پس از طی مراحل بالا وقتی وارد پیام رسان تم تم روی موبایل خود شوید ابتدا با عدم اتصال به سرور مواجه می شوید و کمی بعد پیام زیر را دریافت می کنید:

حذف اکانت تم تم

حذف اکانت تم تم

این به معنی حذف شدن اکانت تم تم شما است اما چند نکته مهم!

چند نکته درباره حذف اکانت تم تم

1- حساب کاربری Ok.ru شما تا 9 ماه قابل بازیابی است به همین دلیل اگر دوباره با مشخصات خود سعی کنید وارد برنامه پیام رسان تم تم شوید، اکانت شما بازیابی می شود.

2- در مرحله ورود رمز احتمالا مشکل خواهد داشت چون شما اصلا رمزی برای حساب Ok.ru وارد نکرده اید! به دلیل شناختن حساب کاربری تم تم متصل به آن، شما مستقیما وارد حساب Ok.ru شده اید! خب، برای این کار یک بار از حساب کاربری Ok.ru خارج شوید. سپس با شماره تلفن یا ای میل (هر کدام که اکانت تم تم با آن ثبت شده است) وارد شده و گزینه فراموشی رمز را بزنید. پس از طرف مراحل، رمز جدید را ثبت کنید و دوباره مراحل حذف اکانت Ok.ru را انجام دهید!

3- برای حذف اکانت تم تم در هنگام ورود به سایت Ok.ru همان اطلاعاتی را وارد کنید که برا ثبت نام در تم تم استفاده کرده اید. اگر شماره تلفن است، شماره تلفن و اگر حساب گوگل است، حساب گوگل! هر دو حالت را ما در ترنجی تست کردیم.

امیدواریم راهنمای حذف اکانت پیام رسان تم تم برای شما مفید واقع شده باشد.

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اولین آموزش حذف اکانت تم تم در ترنجی
حیف که فیلتر شد اگر نمیشد تعداد بازدید های این آموزش خیلی بیشتر میشد

hamid reza

ممنون آقا سینا کاربردی بود

دست شما درد نکنه.

من به شخصه مقالاتی رو که با تحقیق و پژوهش نوشته میشن رو خیلی بیشتر دوست دارم تا مقالات صرفا ترجمه.

ahmad

الان اومدم طبق معمول گل کاشتین اقا سینا دمت گرم

Mortazavi

فارغ از تمامی نکات آموزشی این پست چیزی که رضایت خاطر منو از این سوپر سایت تکنولوژی میسازه تلاش ادمین های عزیزش خصوصا جناب عطایی دوست داشتنی برای حل مشکلات کاربران هست

شما بهترینید.

ahmad

دقیقا

siavash-t

ببخشید که اینو میگم. ولی هر چیزی تو کشورمون فیلتر شد یا حرف فیلتر شدنش شد، باید اکانتش رو پاک کرد؟

rahgozar

لینک حذف اکانت از ok.ru که قرار دادین اصلا پایین صفحش چیزی به اسم دلیت اکانت ندیدم… لینکو اشتباه گذاشتین یا من درست متوجه نشدم؟؟؟??

Farzaneh

منم همین مشکل رو دارم

Farzaneh

سلام با تشکر از زحماتتون
من وارد اون لینک شدم ولی اصلا گزینه ای به نام حذف اکانت در آخر صفحه وجود نداره. تمام مراحل رو هم درست رفتم مطمئنم

atttefffe

سلام، تو لینک صفحه ی حذف اکانتی که دادین میرم چیزی به اسم unsubscribe the service یا delete account یا delete profile نمیبینم میشه کمک کنید لطفا؟

toranji shabnam

من چند ماه پیش با یه شماره از تام تام دلت اکانت کردم و الان با یه شماره دیگه فعالیت دارم … علیرغم گذشت حدود ۴ ماه دیروز متوجه شدم که اکانت قبلی من گویا حذف نشده و با کمال تعجب دیدم اعلام میکنه که آخرین بار ۷ روز پیش چک شده … چرا؟
سوال دوم … من در اکانت قبلی تصویر پروفایلت داشتم که میخوام حذف بشه چطور میشه این کار رو کرد ؟

خیلی ممنون از پاسخ دهی شما…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)