حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک طرح مفهومی از آیفون خمیده موزی!

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، کانسپت

همین دیروز بود که ترنجی خواندیم نمایشگر اج و کنترل های بدون نیاز به لمس به آیفون می آید اما نه به این صورت که سامسونگ از آن استفاده می کند بلکه خمیدگی نمایشگر روی لبه بالا و پایین خواهد بود نه مثل سامسونگ چپ و راست! حالا بر اساس این شایعه یک طرح مهفومی نسبتا جالب از آیفون خمیده موزی طور شبیه به ال جی G Flex (اگر به یاد بیاورید) ادغام شده با نوکیا 8110 موزی (!) منتشر شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این طرح جالب را با هم ببینیم.

آیفون خمیده موزی

آیفون خمیده موزی

هر چند چیزی که مشخص است، این طرح مفهومی آیفون خمیده موزی به واقعیت نخواهد پیوست اما جسارت طراح این طرح یعنی Martin Hajek برای ما جالب است. همانطور که می بینید یک پوشش فلزی روی بخش کیبرد مجازی قرار دارد که با پایین کشیدن آن می توانید آن بخش از نمایشگر را ببینید. نمایشگر به صورت کلی خمیده است و اگر بخواهیم تخیل و واقعیت را در هم بیامیزیم، احتمالا در ذهن Martin Hajek این بوده که نوع پنل میکرو ال ای دی (MicroLED) است چرا که شایعات البته نه برای آیفون های 2018 اما برای اپل واچ 4 یا آیفون های نسل بعد پیش بینی استفاده از آن را داشته اند!

همچنین اگر دقت کنید این آیفون خمیده موزی یک دوربین دارد که نشان می دهد آیفونی با نمایشگر کوچکتر تصور شده است. لوگو اپل اما روی قاب پشتی و روی محافظ مثلا کیبرد (!) هم وجود دارد که دوبار لوگو این شرکت را به چشم کاربر نشان می دهد. البته که بیشتر توضیح دادن این طرح مفهومی جالب که به واقعیت نمی پیوندد، موضوع عقلانی ای نیست اما برای به پایان بردن این مطلب، نظر شما را درباره این طرح مفهومی جالب، جویا می شویم! نظر شما چیست؟ آیفون خمیده موزی؟!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

این ک شبیه الجی جی فلکس که اصلا جالب نیست . هممون میدونیم هیچ وقت عملی نمیشه .

ahmad

مزخرف به نظر میاد

Dariushrd

اینکه لبه اج بالا پایین باشرو همیشه من تو ذهنم تصور میکردم خیلی باحال میشه…اج چپ و راست اصلا جالب نیست…

دکتر رسول آریان

علت؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)