حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یکی از قابلیت های تلگرام به صورت تکمیل یافته تر به واتس اپ اضافه می شود

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

نمی دانم چقدر اهل فرستادن ویس یا همان صدا در تلگرام هستید اما قابلیت بسیار مفیدیست که چند سالی نحوه مکالمات من را عوض کرده و اگر شما هم مثل من باشید قابلیت قفل کردن روی ضبط صدا را بلدید! حالا قرار این است قابلیت تلگرام به صورت تکمیل یافته تر به واتس اپ اضافه می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با آن بیشتر آشنا شویم.

قابلیت ضبط صدا در واتس اپ

قابلیت ضبط صدا در واتس اپ

در تلگرام وقتی که ویس طولانی دارید و می خواهید که مثل موجودات فضایی دیده نشوید که یک انگشت روی نمایشگر است و میکروفون به دهان (!) می توانید انگشت خود را روی دکمه ضبط صدا نگاه دارید و به بالا سوایپ کنید تا در حالت ضبط قفل شود، شما به صحبت خود بپردازید و در نهایت وقتی صبحتتان تمام شد، آن را ارسال کنید. در این حین متاسفانه نمی توانید درون خود برنامه جا به جا بشوید که این می تواند یک ضعف باشد.

واتس اپ در نسخه بتا خود حالا قابلیتی معرفی کرده که شما می توانید با نگاه داشتن دکمه میکروفون و سوایپ به بالا، دقیقا مثل تلگرام فراید ضبط صدا را انجام دهید اما درون برنامه هم قادر خواهید بود که جا به جا شوید، این می تواند امکان خوبی باشد. همچنین پیش از پایان می توانید در صورت انصراف از ارسال آن را لغو کنید. اگر دوست دارید بدانید واتس اپ بتا را چطور باید دانلود کرد خیلی ساده است، یا در گوگل پلی جز کاربرانی که متمایل به تست نسخه بتا هستند ثبت کنید (که البته فعلا ظرفیت آن پر شده است) یا از لینک زیر دانلود کنید!

دانلود واتس اپ بتا اندروید نسخه 2.18.103

این قابلیت هنوز به واتس اپ iOS اضافه نشده است. نظر شما درباره این قابلیت چیست؟ از واتس اپ استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

واتساپ سرعت پیشرفتش مثل تراکتور میمونه…200 قرنه هیچ تغییری نکرده…کاش تلگرام و واتس اپ ادغام میشدن (امکانات تلگرام به واتساپ میومد) اونموقع دیگه کسی نمیتونست فیلتر کنه

Peiman

من و آقا س.ی.نا کاملا برعکس هم هستیم در این مورد .⁦☺️⁩
من اصلا و اصلا از ویس استفاده نمیکنم دلیلشم واضحه چون صدای من ۱۸۰ درجه عوض میشه . اصلاااا صدای خودم نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)