حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت بلک بری پرایو (BlackBerry Priv) به صورت غیر منتظره ای عرضه شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، بلک‌بری

بلک بری پرایو (Blackberry Priv) یکی از موبایل های محسور کننده این شرکت کانادایی که هم اکنون توسط TCL خریداری شده است بود و بدون شک احساس خاصی را به کاربران و خریداران خود القا می کرد. این دستگاه که پس از گلکسی اس 6 اج اولین موبایل با نمایشگر دو لبه خمیده بود، به لطف کیبرد کامل فیزیکی آن و مکانیسم کشویی که واقعا جذاب بود در کنار دوربینی با لنز اشنایدر که اگر به یاد داشته باشید، زمانی ال جی لنز موبایل های خود را همکاری این شرکت آلمانی تولید می کرد، ارایه شده بود. حالا خبری درباره عرضه  آپدیت بلک بری پرایو (BlackBerry Priv) به صورت غیر منتظره ای منتشر شده که در ادامه درباره آن بیشتر صحبت خواهیم کرد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آپدیت بلک بری پرایو

آپدیت بلک بری پرایو

بلک بری پرایو سال 2015 عرضه شد، در حقیقت آخر 2015 و اوایل 2016 که هم اکنون 2 سال از عرضه رسمی این موبایل می گذرد. دقیقا روی مرز 2 سالگی بلک بری پرایو این شرکت اعلام کرد که دیگر آپدیت امنیتی برای این دستگاه عرضه نخواهد شد و پشتیبانی رسمی از آن را به پایان برد. حالا اما خبر می رسد که آپدیت بلک بری پرایو (BlackBerry Priv) به حجم 100 مگابایت عرضه شده است. این آپدیت که شماره ساخت AAW068 را دارد هیچ تغییری در وصله امنیتی دستگاه ایجاد نکرده است.

به گفته بلک بری “باید یک آسیب پذیری بحرانی مورد بررسی قرار بگیرد، ما شرکایمان را در صورت نیاز برای توسعه و اجرای اصلاحات لازم درگیر خواهیم کرد.” مشخص نیست که این آپدیت آیا دقیقا به همین دلیل است یا در آپدیت 100 مگابایتی اخیر موارد دیگری نیز شامل میشده است. به هر صورت، اگر آپدیت مذکور برای بلک بری پرایو شما عرضه شده است، لطفا پیش از انجام آپدیت شارژ باتری خود را حداقل بالای 50٪ برسانید و ارتباط وای فای پایدار داشته باشید، این توصیه برای همه آپدیت ها وجود دارد و صرفا مختص این آپدیت نیست.

اگر آپدیت را انجام دادید، لطفا تجربه خود را با ما در ترنجی برای دوستان خود در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

والا من که تجربه ندارم اما دوستم تجربشو داشته و خیلی از گوشی های بلک بری تعریف میکرد

Mortazavi

من مدت کمی تجربه داشتم

هر کی میدید مجذوب میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)