حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی فروشگاه نرم افزاری خود را رونمایی کرد، با Huawei App Gallery آشنا شوید

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | هواوی

سه برند اول تلفن های همراه هوشمند سامسونگ، اپل و هوآوی هستند و اگر بخواهیم یک تفاوت بین این سه برند را عنوان کنیم آن این است که دو گزینه اول برای خود یک فروشگاه نرم افزاری مستقل دارند اما گزینه سوم ندارد! هر چند تلاش سامسونگ برای داشتن Galaxy Apps به زمان مثلا سیستم عاملِ بادا (!) و Samsung Apps برمی گردد و پس از آن ادامه دادنش با توجه به حضور Play Store اشتباه است اما خب به هر حال این اتفاق رخ داده است. وضعیت اپ استور هم مشخص است، اولین فروشگاه نرم افزاری موبایل های هوشمند به معنی امروزی است و دسترسی اصلی دارندگان دستگاه های iOS به برنامه و بازی هاست اما هوآوی چرا؟ هوآوی فروشگاه نرم افزاری خود را رونمایی کرده و در این مطلب با Huawei App Gallery آشنا خواهیم شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره فروشگاه نرم افزاری هوآوی بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که در اسکرین شات های بالا می بینید هوآوی تصمیم گرفته تا فروشگاه نرم افزاری خود یعنی هوآوی اپ گالری (Huawei App Gallery) را عرضه کند. هوآوی بزرگترین تولیدکننده در بازار چین است که سهم اول بازار را در اختیار دارد و در این بازار برنامه و سرویس هایی وجود دارند که در گوگل پلی حضور ندارند یا دسترسی کامل به تمام قابلیت های آن ها ممکن نیست. هوآوی با ارایه فروشگاه نرم افزاری خود سعی می کند تا این سرویس ها را پوشش بدهد و البته در کنار آن شما می توانید برنامه دیگر را نیز مثل فیسبوک و اینستاگرام در آن ببینید اما احتمالا برای دانلود به پلی استور متصل می شود.

به صورت کلی می توان گفت این تلاش شبیه به همان چیزی است که مثلا سونی با Whats New انجام داده و برخی برنامه های خود را در کنار میانبر دیگر برنامه ها از گوگل پلی قرار داده است. نظر شما درباره این تلاش ها چیست؟ فکر می کنید واقعا لازم است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

در ادامه با ت ر ن ج ی همراه باشید تا درباره فروشگاه نرم افزاری گوگل بیشتر صحبت کنیم.

گوگل نه، هواوی.

درسته که پلی استور هست و من ۹۰% برنامه هام رو با اون آپدیت میکنم، اما گلکسی اپس هم استفاده میکنم در برخی موارد. مخصوصا برای آپدیت اپلیکیشن های اختصاصی خود گوشی که عملا روی پلی استور وجود ندارن و فقط با گلکسی اپس میشه آپدیتشون کرد.

خود پلی استور هم بعضی مواقع بازی در میاره. میگه این اپلیکیشن قابل دانلود برای منطقه شما نیست. به خاطر همین من دوتا فروشگاه ایرانی رو هم روی گوشی نصب کردم. کافه بازار و مایکت. حتی بعضی مواقع آپدیت ها روی این دوتا فروشگاه زودتر قرار میگیرن نسبت به پلی استور. بعضی از اپلیکیشن ها هم روی پلی استور نیست ولی توی فروشگاه های ایرانی هست.

نتیجه اینکه داشتن پلی استور به تنهایی نمیتونه به طور ۱۰۰% احتیاجات کاربر رو در بخش آپدیت و نصب اپلیکیشن پوشش بده.

ahmad

رسول جان نمیدونم چرا به فروشگاهای ایرانی اعتماد ندارم و برای آپدیت از گوگل پلی استفاده میکنم و فقط وقتی مثلا از بازار استفاده میکنم که تو گوگل پلی نیست

دکتر رسول آریان

شاید علتش بدبینی باشه. مثل همین جریان پیام رسان داخلی. البته پیام رسان داخلی رو خودمم سمتش نمیرم ولی خب به کافه بازار اعتماد کردم، چون تا حالا چیزی ازش ندیدم و کسی هم تا حالا مشکلی رو ازش گزارش نکرده.

Peiman

منم همین حس داشتم و هفته پیش بازار حذف کردم و بجاش از یه برنامه ایرانی خیلی بهتر به اسم مایکت استفاده کردم . خیلییییی از بازار بهتره و حتی فیلتر شکن هم داره . توصیه میکنم شماهم امتحانش کنید

Peiman

این فروشگاه که شرکت های اندرویدی میزنند از این لحاظ خوبه که برنامه های سیستمی گوشی خود شرکت بروزرسانی میکنند .
بزودی این برنامه رو نصب میکنم و از تجربم برای شما میگم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)