حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی اس 9 برای افزایش کیفیت مکالمه و تصاویر پس زمینه ارایه شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

مدت زیادی از عرضه گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به بازار نمی گذرد و این دومین آپدیت آن ها است. دومین آپدیت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 برای افزایش کیفیت مکالمه و تصاویر پس زمینه عرضه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این آپدیت جدید صحبت کنیم.

آپدیت گلکسی اس 9 برای دوربین

آپدیت گلکسی اس 9 برای دوربین

همانطور که در تصویر بالا می بینید، دو هفته پیش بود که اولین آپدیت گلکسی اس 9 در جهت بهبود دوربین و تشخیص چهره عرضه شد و حالا دومین آپدیت این دستگاه عرضه شده است. اولین کشوری که آپدیت دوم گلکسی اس 9 را دریافت کرده است آلمان بوده و این آپدیت به مرور برای دستگاه های کشورهای دیگز نیز ارایه خواهد شد. شماره ساخت این آپدیت XXU1ARCC است و حجم دقیق آن 287.7 مگابایت عنوان شده و می توانید جزئیات آن را در تصویر زیر ببینید:

آپدیت گلکسی اس 9 برای افزایش کیفیت مکالمه

آپدیت گلکسی اس 9 برای افزایش کیفیت مکالمه

هنوز گزارشی درباره ایراد داشتن کیفیت مکالمه یا تصاویر زمینه گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ منتشر نشده بود اما به نظر می رسد که سامسونگ این موارد را زودتر دریافته و آپدیت رفق نواقص را عرضه کرده است. شما گلکسی اس 9 یا گلکسی اس 9+ دارید؟ اگر این آپدیت را دریافت کردید لطفا به ما بگویید که پس از آپدیت چه تغییری را شاهد بوده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

سامسونگ همیشه اوایل عرضه آپدیت های تقریبا کم حجمی جهت بهبود عملکرد دستگاه منتشر می‌کنه . یادمه زمان عرضه نوت ۸ هم یه آپدیت جهت بهبود عملکرد دوربین منتشر کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)