حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل آیپد 9.7 اینچی سال 2018 معرفی شد؛ تمرکز اپل بر روی آموزش

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، برترین‌های ترنجی

چند وقت پیش خبر رسید که اپل قرار است مراسمی را به عنوان مراسم آموزشی اپل داشته باشد. امشب مراسم اپل برگزار شد و شاهد بودیم که از نسخه‌ای تازه نفس در رده بندی تبلت‌ها رونمایی کرد. در ادامه همراه باشید.

اپل از آیپد‌ ۹.۷ اینچی برای سال ۲۰۱۸ رونمایی کرد. تبلتی که دو هدف را در نظر دارد. با کارایی، تبلت و مخصوص قلم بتواند نیاز‌های جدیدی را برطرف کند و هدف دوم با توجه به قیمت رنج دانش‌آموز و معلمان را هدف قرار داده است. نسل جدید آیپد ۹.۷ اینچی از اپل پنسل پشتیبانی می‌کند تا دانش‌آموزان هرچه بهتر بتوانند خلاقیت و نوآوری‌های خود را به تصویر بکشند. بد نیست اشاره کنیم که این نسخه از آیپد ۹.۷ اینچی از تاچ آی‌دی، HD FaceTime، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی iSight و پردازنده‌ی A10 Fusion بهره می‌برد. رزولوشن صفحه‌نمایش 2048 در 1536 پیکسل بوده و با نرخ 120Hz بروز می‌شود. توجه کنید که عموام صفحه‌نمایش‌های اپل از میزان رنگ و روشنایی بسیار خوبی برخوردار بوده و همیشه در زمره‌ بهترین‌ها قرار دارد.

اپل اعلام کرد که نزدیک به ۲۰۰ هزار اپلیکیشن برای مقاصد آموزشی توسعه داده شده است. اپل گفت آیپد ۹.۷ اینچی پرطرفدارترین نسخه از تبلت‌های اپل به‌شمار می‌رود از این رو در نسخه‌ای که امشب معرفی شد با توجه به پشتیبانی از قلم، شاهد محبوبیت بیشتر آن هستیم. البته اشاره کنیم که قلم به قیمت ۱۰۰ دلار باید به صورت جداگانه خریداری شود البته برند لاجیتک هم به صورت مجزا قلمی را برای آیپد معرفی کرده است.

اپل در جریان رویداد آموزشی خود، قابلیت هوشمند (Smart Annotation) را به نمایش گذاشت که معلمان اجازه می‌دهد یادداشت‌های خود درباره‌ی گزارش‌ها را به‌صورت مستقیم در اپلیکیشن Pages بنویسند. همچنین نسخه‌ی جدید اپلیکیشن‌های iWork مخصوص این تبلت معرفی خواهد شد. اپل چند اپلیکیشن‌ واقعیت افزوده را نیز برای آیپد در نظر گرفته است. از جمله‌ می‌توان به اپلیکیشن Froggipedia اشاره کرد که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد بدن قورباغه‌ها را به‌صورت مجازی و با استفاده از اپل پنسل تشریح کنند.

اپل فضای ذخیره‌سازی رایگان iCloud را نیز برای دانش‌آموزان از ۵ گیگابایت به ۲۰۰ گیگابایت افزایش داد و این موضوع سرویس‌ اپل را به گزینه‌ای مناسب برای بکاپ‌ گرفتن از اطلاعات آیپد و استفاده از سرویس عکس اپل بدل می‌کند. نسل جدید آیپد ۹.۷ اینچی را با قیمت ۳۲۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد که با برچسب قیمتی ارزان‌ترین نسخه‌ی آیپد در سال گذشته یکسان است. اگر موسسه‌ای بخواهد این تبلت را خریداری کند قیمت دستگاه به ۲۹۹ دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

آیپد ها همیشه گزینه های فوق‌العاده ای برای خرید محسوب میشدند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)