حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حاشیه سازی هوآوی مقابل فروشگاه های اپل و سامسونگ پیش از معرفی هوآوی پی 20 (Huawei P20)

نوشته

6 سال قبل | 10 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

زنده باد حاشیه … ! بله، حاشیه و شایعات عموما حرکت های خوبی برای برجسته شدن است. یکی از این حاشیه ها که اکثر شرکت هایی که حالا نام های بزرگی شده اند، حتما داشته اند را می توان هدف گیری مستقیم به سمت برند مقابل دانست. هوآوی حالا به صورت مستقیم به اپل و سامسونگ رو کرده و می خواهد به خریداران آن ها راه راست را نشان بدهد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره حاشیه سازی هوآوی مقابل فروشگاه های اپل و سامسونگ پیش از معرفی هوآوی پی 20 (Huawei P20) بیشتر صحبت کنیم.

در جدیدترین حاشیه ای که هوآوی آن را آغاز کرده می توان به پارک کردن کامیونت هایی با بنر تبلیغاتی این شرکت مقابل فروشگاه های اپل و سامسونگ اشاره کرد! در این بنرهای تبلیغاتی عباراتی همچون “WAIT” و “PATIENT” به معنی صبر چاپ شده که علاوه بر اوصیکم بالصبر (!) حروف AI و با رنگی دیگر به ذهن شما را به سمت هوش مصنوعی می برند، موضوعی که به شکل نهادینه و بارز شاید در محصولات رقبا نباشد و یا رقبا خیلی روی آن مانور نداده باشند. به هر حال هرچه که باشد هوآوی با تولید کایرین 970 و هسته پردازشی اختصاصی هوش مصنوعی “NPU” یک گام جلوتر از سامسونگ و اسنپدراگون و همپای اپل پیش رفته است.

حاشیه سازی هوآوی مقابل فروشگاه های اپل و سامسونگ

حاشیه سازی هوآوی مقابل فروشگاه های اپل و سامسونگ

همچنین در دیگر موارد شاهد نوشته هایی روی پیاده رو با مضمون “The Renaissance is Coming” هستیم که به توانایی انقلابی دوربین هوآوی پی 20 اشاره می کند. به هر حال چه بخواهیم چه نخواهیم احتمالا هوآوی پی 20 پرو با دوربین 3 گانه با قابلیت 3 برابر زوم اپتیکال با لنز 80 میلی متری و 5 برابر زوم با ترکیبی با افت کیفیت کم، رزلوشن 40 مگاپیکسلی و پردازش های ویژه هوش مصنوعی یا همان AI هستیم.

این حرکات مقابل فروشگاه های برتانیای اپل و سامسونگ صورت پذیرفته است! نظر شما چیست؟ دباره این حرکت هوآوی و البته پرچمداری که به زودی معرفی می شود.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

نمیدونم چرا از این حرکتش خوشم نیومد یه جوریه انگار داره التماس میکنه نخرید وایسید p20 داره حاظر میشه??

ahmad

یه بارم سامسونگ همچین کاری کرده بود و طرفداراشو فرستاده بود جلو فروشگاههای اپل اصلا این حرکات خوب نیس عطر آن است که خود ببوید… متاسفم برای همچین شرکتایی

REZA

حرکت جالبی بود من خوشم اومد!

amir_galaxy

من اتفاقا اصلا بدم نمیاد از این نوع حرکات
جذابه دیگه اینجور رقابتا و حاشیه ها
همه هم داشتن

mTAAHAAm

بنظرم نیاز به این کارها نیست.
اگر هواوی همینطور روی کیفیتش کار کنه و قیمتاشو پایین نگه داره خودش بهترین تبلیغه.
بنظر من بهترین تابلوی تبلیغاتی خود مردم هستند.
من فکر می کنم اینطور کارها نتیجه عکس می ده.

Peiman

هر چی فکر میکنم این دوربین ۴۰ مگاپیکسلی در این ابعاد خیلیییی زیاده?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)