حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلگرام اعلام کرد به آمار ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دست پیدا کرده است؛ آپدیت جدید منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ترنج‌اپ

تلگرام در یکی دو سال گذشته به خوبی توانسته‌ است کاربران زیادی را به خود جذب کند. این اپلیکیشن پیام رسان با توجه به قابلیت‌هایی که دارد به خوبی در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته و با توجه به امکاناتی که به کاربر ارائه می‌دهد با درصد بالایی هر کاربر را درگیر خودش کرده است و آمار رشد بسیار خوبی را هم رقم زده از سوی دیگر کمپانی روسی در پشت این اپلیکیشن برنامه ریزی بسیار منطمی را در توسعه تلگرام در پیش گرفته است و بر اساس نقشه مسیری که از آن منتشر شد، در دو سال آینده تغییرات بسیار فراگیر‌تری را هم شاهد خواهیم بود. در ادامه همراه باشید.

تلگرام قوانین بسیار محکمی دارد و همین قوانین یکی از عوامل رشد آن به شمار می‌روند. دسترسی آزاد کاربران بدون دخالت دولت‌ها و ایجاد راهکار‌هایی مدرن جهت برقراری ارتباط کاربران بسیار زیادی را در درون سیستم نگه داشته است. هر چند که گفته می‌شود آینده این اپلیکیشن در بسیاری از کشور‌ها من جمله ایران معلوم نیست ولی صادقانه اگر بخواهیم بگوییم با توجه به بستر ایجاد شده توسط تلگرام کمتر اپلیکیشنی را می‌توانیم پیدا کنیم که بتواند در این ابعاد با تلگرام چند ساله در ابتدا رقابت داشته باشد. اگر سه سال گذشته بحث رقابت با تلگرام مطرح می‌شد، می‌توانستیم موضوع را تحلیل کنیم اما کاربران مخصوصا ایرانی اکنون انتظار‌هایی همانند چند سال پیش ندارند بلکه سطح انتظار نیز به مراتب بالاتر رفته است و این بالارفتن انتظار برای شروع یک اپلیکیشن دیگر تا حد زیادی غیرممکن به نظر می‌رسد مگر سختی شرایط و فیلترینگ که راهی را دیگر باقی نگذارد!

به هر حال اکنون تلگرام به صورت ماهانه ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و هر روز هم به آمار آن اضافه خواهد شد. در همین راستا لحظاتی پیش آپدیت جدید تلگرام برای اندروید و آی‌اواس با ویژگی‌هایی مثل جستجوی استیکر، ثبت عکس‌های پیوسته و … منتشر شد.

جستجوی استیکر: توسط این امکان جدید میتوانید از بخش جستجو که به پنل استیکرها اضافه شده است ، استیکر مورد نظرتان را بر اساس مفهوم جستجو کنید و از نتایج نمایش داده شده، استیکر رو ارسال کنید. همچنین استیکرهایی که بر اساس اموجی به شما پیشنهاد میشود از حالا محدود به پک‌هایی که دارید نیست و از پک‌های دیگر هم به شما پیشنهاد داده می‌شود.

ثبت عکس‌های پیوسته: از حالا وقتی با دوربین داخلی تلگرام عکسی رو ثبت میکنید، نیازی نیست که حتما اون را ارسال کنید تا مجدد بتوانید عکس بگیرید، بلکه متوانید با لمس گزینه (+) سریعا عکس بعدی را ثبت کنید و در نهایت تمام عکس‌هارو یکجا ارسال کنید.

کاربران iOS در این اپدیت میتوانند از ویژگی تغییر خودکار تم بهره مند شوند.

در نهایت این را نیز اشاره کنیم که بهینه سازی‌های مختلفی جهت کاهش مصرف باتری و بهتر شدن اپلیکیشن اعمال شده است.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

متاسفانه یه سری اخبار هست که میگه تلگرام فیلتر میشه امسال . ولی مهم نیست
چون الان دیگه همه دو سه تا فیلتر شکن دارند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....