حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بالاخره در قسمت Bio اینستاگرام می‌توانید از هشتگ و لینک به پروفایلی دیگر استفاده کنید

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ترنج‌اپ

برای من خیلی سوال شده بود با توجه به این در قسمت بیو که تنها می‌توان یک لینک اضافه کرد و اصلا قابلیت ردیابی هشتگ وجود ندارد، چرا بسیاری از کاربران ایرانی ویژگی‌های شخصی خودشان را در قالب هشتگ استفاده می‌کنند؟ در این مطلب خواهید فهمید که دوستان آینده نگری کرده بودند و بالاخره اینستاگرام چنین قابلیتی را به صورت رسمی در آپدیت بعدی اضافه خواهد کرد. در ادامه همراه باشید.

اکنون در قسمت بیو می‌توانید با فشردن # نام کلمه‌ای که قصد دارید به صورت هشتگ آن قرار دهید را بنویسید و کاملا قابلیت کلیک خواهد شد. بسیار جالب تر می‌توانید با @ اکانت دیگری را در بیو خودتان منشن کنید البته با این کار نوتیفیکیشنی برای فرد منشن شده خواهد رفت و او می‌تواند تصمیم بگیرد که آیا این منشن تایید شود یا خیر و اگر تایید نکند، قابلیت کلیک و یا لینک به پروفایل دیگر در صفحه‌ شما غیرفعال می‌ماند. در هر صورت با این سیستم به راحتی می‌توانید بین اکانت‌های خودتان یا اکانت‌های کاری و شخصی ارتباط برقرار کنید.

اینستاگرام بسیار فعال شده است و شاهد این هستیم که ویژگی‌های زیادی را در حال اضافه کردن است. نظر شما چیست؟ کدام ویژگی‌ در مورد اخیر برای شما جذاب تر بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....