حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش‌هایی از اولین مشکل بوجود آمده در گلکسی اس ۹ پلاس؛ لمس صفحه‌نمایش در بعضی از قسمت‌ها مشکل دارد

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

اگر از طرفداران سامسونگ باشید، یا در دسته افرادی هستید که به فکر خرید گلکسی اس ۹ یا اس ۹ پلاس افتاده‌اید یا شاید هم یکی از این دو دستگاه را خریده باشید. بدون شک گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ به عنوان دستگاه‌هایی کاملا عالی شناخته خواهند شد و تا به اینجای کار عملکرد بسیار خوبی را از آن‌ها شاهد هستیم. در شبکه‌های اجتماعی و بعضی از رسانه‌ها خبری منتشر شده است که به نظر می‌رسد صفحه‌نمایش گلکسی اس ۹ پلاس در بعضی از مدل‌ها دچار مشکل شده است. در ادامه همراه باشید.

مشکلی که بوجود آمده است، به نظر می‌رسد بعضی از قسمت‌های صفحه‌نمایش برای واکنش لمسی رجیستر نشده است. برای مثال شما می‌خواهید به دوست خود بگوییم که دستگاهی تازه را خریداری کرده‌اید و آن را سریع تایپ می‌کنید اما بعد متوجه می‌شوید که بعضی از حروف ثبت نشده است. “I’v bought th grtst phon of my lif” جمله به این شکل می‌شود. کلمه‌ای مثل E یا T در محل خودش قابلیت لمس ندارد.

این یک مثال از مشکلی است که صحبت می‌کنیم. بسیاری از کاربران دیگر گفته‌اند که نمی‌توانند از گوشه سمت راست نوار نوتیفیکیشن را پایین بکشد و حتما باید از وسط صفحه انجام دهند. حتی کاربرانی گفته‌اند که نقاطی در صفحه را نمی‌توانستند لمس کنند و بعد از مراجعه و تعویض دستگاه مشکلاتشان برطرف شده است.

منبع این صحبت‌ها شبکه‌ احتماعی Reddit است به همین دلیل به صورت مستیم نه می‌توان آن را تایید کرد و نه می‌توان پیگیری‌های لازم را انجام داد. بالاخره هر چه باشد دستگاه به تازگی در دست کاربران قرار گرفته است و رقبا برای ایجاد یک فضای خبری منفی از انتشار این اخبار   استقبال می‌کنند.

چنین مشکل سخت افزاری را تا به کنون در دستگاه‌های سامسونگ ندیده‌ایم و اگر فرض کنیم این مشکل به صورت قطعی وجود داشته باشد جای نگرانی نیست زیرا هم با یک آپدیت نرم افزاری برطرف خواهد شد و هم با ورود سری دوم تولید در بازار در نتیجه جای نگرانی وجود ندارد. باید صبر کنیم ببینیم آیا این مشکل را سامسونگ تایید می‌کند یا خیر!

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

شروع شد اینم s9
خط تولیدش مثل ایران‌خودرو هست فقط میده بیرون

amir_galaxy

تا حالا شده پرچمدارای سامسونگ و اپل به بازار بیان و از این مشکلات جزیی نداشته باشن؟در تولید با تیراژ بالا یه چیز طبیعیه ک چندتا دستگاه ایرادات جزیی داشته باشن
سامسونگ و اپل فروششون بالاس بیشتر دست مردمن و بالطبع گزارشای اینچنینی طبیعی هست
مثلا سونی هم ک کلا سالی ۱۰۰ پرچمدار میفروشه از این ایرادا توش پیدا میشه(هاله صورتی رنگ دوربین)چ برسه به این دوتا ک فروششون سر به فلک میکشه

vahid1370b

چ ربطی ب سونی داشت!!!
کسی هم خرده نگرف ما ک طرفدار سام نیستیم
ولی این مشکلات رو طبیعی میدونم

ahmad

فکر میکنم خیلی مشکل جدی نباشه تو تیراژ بالا این چیزا طبیعیه تقریبا همه شرکتا تز این مشکلات داشتن

Pouya

بعید میدونم خیلی جدی باشه البته کلا یه چیزی برام عجیبه همیشه یه خبرایی در مورد اینکه فلان مشکل در گوشیه سامسونگ دیده شد میبینم ولی تا حالا ک سام داشتم هیچ کدوم از این مشکلا ک میگن برام اتفاق نیوفتاده به نظرم بیشترش جوسازیه فضای مجازیه البته نمیخوام چون برند مورد علاقمه بگم مهم نیس و متعصب باشم و منتظر واکنش سامسونگ هستم

Hadiii

چه جالب نمیدونستم ک سونی سالی ۱۰۰ تا پرچمدار میفروشه!!!!!!بعد فکر نکنم سونی تا حالا ایرادی مثل باتری و منفجر شدن و تاچ و صفحه نمایش و این چیزارو داشته باشه.اینم دلیل نمیشه که چون سامسونگ فروشش بالاست باید ایراد داشته باشه اصلا این دلیل قابل قبول نیست.

Pouya

منظور امیر جان از ۱۰۰ تا که دقیقا صدتا نیس که میگه یعنی فروشش کمه دیدی منتظر یکی هستی طرف دیر میاد میگی اوو کجایی دو ساعته منتظرتم ؟حالا شاید یه ربع دیر شده باشه اینم همینه میخواد بگه یعنی فروشش کمه
درضمن اره اگه فروش خیلی بالا باشه دلیل نداره ک قطعا مشکلات به وجود بیاد که اما این یه چیز طبیعیه که هر چی فروش میره بالاتر احتمال خطا هم بیشتر احتمال اینکه مشکل پیش بیاد بیشتره یعنی احتمال خرابی یا مشکل قطعا توی سام بیشتره تا سونی الان یه شرکت مثلا صد تا گوشی بفروشه بیشتر احتمال داره یا صد هزارتا؟ یه دو میلیون؟
بازم نیگم دلیل نداره قطعا مشکلات به وجود بیاد اما احتمال مشکل و اینجورچیزا میره بالا

Peiman

مشکل مهمی نیست. همیشه خیلی از گوشی ها در سری اول تولید ممکنه یه مشکلات ریزی داشته باشند که سریع بر طرف میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....