حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه دکمه بیکسبی را غیر فعال کنیم

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

مقداری دید را باز کنیم، آینده آینده هوش مصنوعی است و قدرت دست کسی است که بتواند خوراک این هوش را تامین کند، داده تامین کند! دیروز در ترنجی خواندیم که گوگل درآمد بیشتری از جستجوهای خرید خواهد داشت و این از طریق پیشنهاد فروشگاه هایی که هزینه ای به گوگل پرداخت می کنند ممکن است، فروشگاه هایی که توسط گوگل لنز معرفی می شوند. سامسونگ و دیگر شرکت ها، آمازون (با الکسا)، اپل (با سیری) و حتی ال جی (با ThinQ) تلاش خود را دارند تا اکوسیستم خود را بسازند. بیکسبی بستر سامسونگ است و این را به صورت ویژه می خواهد در تمام محصولاتش نهادینه کند. موبایل های پرچمدار سامسونگ دو نسل است که این دکمه را دارند و خیلی از کاربران آن را بدون استفاده می دانند چون واقعا سامسونگ عجله کرده و یک موجود ناقص را ارایه کرده است اما این بدان معنا نیست که آینده بیکسبی لزوما تیره و تار است!

در این مطلب می خواهیم بدانیم که چگونه دکمه بیکسبی را غیر فعال کنیم! خب این خیلی راحت است:

غیر فعال کردن دکمه بیکسبی

غیر فعال کردن دکمه بیکسبی

غیر فعال کردن دکمه بیکسبی

این راه بسیار ساده است. دکمه بیکسبی را بفشارید یا از چپ به راست سوایپ کنید تا صفحه بیکسبی را ببینید. روی علامت چرخ دنده بالا سمت راست تپ کنید. گزینه نمایان شده را برای غیر فعال کردن بیکسبی بفشارید. به همین سادگی! البته جای شرمساری است که سامسونگ اجازه نمی دهد این دکمه سخت افزاری به سلیقه کاربر قابل تنظیم باشد ولی من این که سامسونگ نسبت به تصمیم خود قاطع است را دوست دارم.

غیر فعال کردن دستور صوتی بیکسبی (Bixby)

غیر فعال کردن دستور صوتی بیکسبی

غیر فعال کردن دستور صوتی بیکسبی

این روش هم بسیار ساده است.  دکمه بیکسبی را بفشارید یا از چپ به راست سوایپ کنید تا صفحه بیکسبی را ببینید. روی علامت سه نقطه کنار چرخ دنده بالا سمت راست تپ کنید. منوی تنظیمات را باز کنید. در این بخش گزینه Bixby Voice را غیر فعال نمایید.

غیر فعال کردن بیکسبی هوم (Bixby Home)

غیر فعال کردن بیکسبی هوم (Bixby Home )

غیر فعال کردن بیکسبی هوم (Bixby Home )

فکر نمی کنم نیازی باشد که بگویم این نیز بسیار ساده انجام می شود! اگر نمی خواهید هر بار که از سمت راست به چپ اولین صفحه خانگی سوایپ می کنید با بیسکبی هوم رو به رو شوید کافی است انگشت خود را روی بخش خالی نمایشگر نگه دارید یا حرکت برگرداندن زوم را روی صفحه اصلی انجام دهید.در صفحه باز شده اگر به سمت چپ سوایپ کنید و بیکسبی هوم را می بینید. بالای صفحه گزینه Bixby Home را غیر فعال نمایید.

به همین سادگی! شما گلکسی اس 8، گلکسی نوت 8 یا گلکسی اس 9 دارید؟ دکمه بیکسلی را غیر فعال کرده اید یا از آن استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)