حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بزودی در اینستاگرام می‌توانید پست‌های مختلف را تحت عنوان regram در استوری خودتان منتشر کنید

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ترنج‌اپ

تعداد کمی از کاربران اینستاگرام اکنون می‌توانند از قابلیتی استفاده کنند که برای تبلیغ و یا پخش یک موضوع بسیار جالب خواهد بود. این که پستی جذاب را در یک پیج ببینید و بخواهید به مخاطبین خودتان هم این را نشان دهید، تا کنون راهکار کاملا قطعی و روشنی نداشته است اما با استفاده از ویژگی جدید در اینستاگرام این راهکار بوجود آماده است. در ادامه همراه باشید.

سخنگو اینستاگرام در صحبت‌هایی گفته است که ما همیشه در حال توسعه قابلیت‌هایی هستیم که بتوانید ارتباط بهتری با کاربر داشته باشیم. در واقع هم در چند سال اخیر این اپلیکیشن بسیار ارتقا یافته است و در هر آپدیت اتفاقات جالبی را شاهد بودیم. اپلیکیشن‌هایی تحت عنوان ری‌گرام در گوگل پلی یا اپ استور بسیار زیاد است. در این اپلیکیشن‌ها شما با مجوز دسترسی خودتان، اپلیکیشن‌ می‌تواند کپشن و تصویر یا ویدیو یک پیج دیگر را در صفحه‌ شما منتشر کند.

با توجه به در نظر داشتن سناریو فوق که شما بخواهید پستی را برای مخاطبان خودتان به نمایش بگذارید، در آپدیت بعدی گزینه‌ای اضافه خواهد شد که شما پست پیج‌های عمومی را می‌توانید با ظاهری منظم و جالب در استوری خودتان منتشر کنید و کاربران دیگر با لمس گزینه “see post” در استوری به پست مربوط در صفجه اصلی هدایت خواهند شد.

نظر شما در مورد این قابلیت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....