حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تم مشکی یوتویوب به صورت رسمی برای موبایل منتشر شد

یوتویوب، بزرگترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری ویدیو در این کره خاکی است و تمامی افراد در جهان این شبکه را می‌شناسند و کمتر کسی است که خبری از آن نداشته باشد ولی مشکلی با رابط کاربری برنامه وجود داشت که بلاخره حل شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با اینکه یوتویوب نرم افزار موبایلی نیز داشت اما هرگز امکان شخصی سازی آن وجود نداشت. حساب کنید در شب قصد دیدن ویدیویی را دارید و تم سفید رنگ یوتویوب نیز قرار است چشمان شما را اذیت کند. آیا در این شرایط باز هم اقدام به دیدن ویدیو مورد نظر خود می‌کردید؟  خوشبختانه این موضوع دیگر حل شده و یوتویوب بلاخره رنگ مشکی را به برنامه خود اضافه کرده است و شما می‌توانید از طریقه تنظیمات، به این گزینه دسترسی پیدا کنید.

یوتویوب در توییتی نیز به این موضوع اشاره رده است و گفت که بلاخره تم مشکی نیز برای سیستم عامل iOS طی چند روز آینده منتشر خواهد شد. این بدین معنا است که کاربران اندرویدی نیز باید کمی صبر داشته باشد تا نسخه اندرویدی یوتویوب نیز ازین قابلیت برخوردار شود و یوتویوب نیز درباره این موضوع واکنش از خود نشان داده و گفته است که به زودی نیز برای کاربران اندرویدی این قابلیت در دسترس خواهد بود.

برای فعال کردن این قابلیت طبق چیزی که گفتیم تنها کافی است از گزینه تنظیمات وارد پروفایل شوید و به راحتی گزینه “Dark Mode” را فعال کنید.

نظر شما درباره اضافه شدن این تم به برنامه یوتویوب چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

می‌تونه برای تنوع خوب باشه

Mohammadsoly

دوستان این یوتویوب با چی باز میشه؟؟؟ با فیلتر شکن میری کلیپ باز میشه ولی نمیشه سرچ کرد برعکسشم بری سرچ میکنی ولی کلیپ باز نمیشه!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji