حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو از فناوری عکس برداری HDR خود بر پایه هوش مصنوعی رونمایی کرد

ویوو به تازگی از فناوری جدید خود با نام “Super HDR” که بر پایه هوش مصنوعی است رونمایی کرده است و قول استفاده از آن را در گوشی‌های آینده کمپانی‌اش داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هدف از معرفی این فناوی بهبود گرفتن تصاویر HDR بود. این فناوری باعث می‌شود درحالی که عکسی اچ‌دی‌ار تهیه می‌کنید، تصاویر زیادی غیر از واقعیت دور نباشند و رنگ‌بندی و روشنایی آن‌ها حفظ شود تا در نهایت عکسی طبیعی داشته باشید.

با استفاده از این فناوری در لحظه 12 عکس با مقدار نور مختلف گرفته می‌شود و به صورت خودکار با همدیگر یکی و در نهایت تصویری شفاف به شما تحویل داده می‌شود. استفاده از تعداد تصاویر بیشتر نیز به گرفتن تصویری با جزئیات بیشتر نیز کمک می‌کند. این ویژگی همچنین قابلیت تشخیص سوژه را نیز دارد و می‌تواند بر اساس آن تغییرات لازم را بر روی عکس لحاظ کند.

ویوو برخی از تصاویر گرفته شده با استفاده از این ویژگی را منتشر کرده است که نشان از کیفیت بسیار خوب این فناوری است. تمامی هر 4 تصویر منتشر شده دارای وضوح تصویر، رنگ بندی و سفیدی مناسب هستند.

هنوز اطلاعات دیگری از این ویژگی منتشر نشده و مشخص نیست کدام گوشی از کمپانی ویوو اولین گوشی خواهد بود که از این ویژگی برخوردار است اما امیدواریم هرچه زودتر شاهد حضور این فناوری در گوشی‌های این شرکت باشیم.

نظر شما درباره این فناوری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی عکسای خوبی گرفته ولی فکر نمیکنم با گوشی این عکسا گرفته شده باشن یا حداقل ادیت شدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji