حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی نوا 3 ای (Huawei Nova 3E) نام چینی هوآوی پی 20 لایت خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

می دانیم هوآوی قصد دارد در خانواده هوآوی پی 20 (Huawei P20) یک پایین رده معرفی کند. این موضوع جدیدی نیست و می دانیم که هوآوی در چند نسل قبل نیز چنین ارایه ای داشته است. البته در عادت برخی شرکت ها می توان دید که مدل های مختلف را برای نامی که در آن بازار معروفیت بیشتر دارند، بازاریابی می کنند. سری هوآوی نوا (Huawei Nova) دستگاه هایی بودند که طرفداران ویژه داشتند و گویا در بازار چین معروف تر هستند. حال در جدیدترین شایعه منتشر شده می شنویم که هوآوی نوا 3 ای (Huawei Nova 3E) نام چینی هوآوی پی 20 لایت خواهد بود! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هوآوی نوا 3 ای

هوآوی نوا 3 ای

هوآوی نوا 3 ای (Huawei Nova 3E) نام دیگر هوآوی پی 20 لایت خواهد بود که برای بازار چین بازاریابی می شود اما این موضوعی نیست که ما بخواهیم به آن بپردازیم. این خبر از آن جهت اهمیت دارد که دوباره ظاهر کلی هوآوی پی 20 را به ما نشان می دهد.

همانطور که در شایعات قبلی دیده بویدم هوآوی پی 20 لایت با بریدگی نمایشگر که ترند این روزهاست عرضه خواهد شد. حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی وجود دارد و دوربین دوگانه نیز اینجا دیده می شود. رنگ های هوآوی پی 20 لایت نیز در این تصویر مشخص است و رنگ آبی که احتمالا رنگ خاص آن خواهد بود به نظر جالب می رسد.

در یک نمای دیگر رنگ صورتی هوآوی پی 20 لایت را نیز نیز می بینید که اگر کمی به حافظه خود رجوع کنید می بینید که شبیه به این رنگ را یک جای دیگر هم دیده اید! بله، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز در رنگ طلایی تقریبا همین شکل و شمایل را دارند.

نظر شما چیست؟ این طراحی و رنگ ها برای هوآوی پی 20 لایت یا همان هوآوی نوا 3 ای (Nova 3E) می تواند مناسب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

آخه این چه اسمیه
بهتر نبود همون p20 لایت میزاشت ؟؟؟

Mortazavi

طراحی پشتش خیلی جالب نیست هم دوربینش رو مخه هم نوع شیشه پشتی هم های تخت بودنش
بهترین کار رو شیائومی می‌کنه که میانرده های اقتصادی رو که شارژ وایرلس ندارند رو فلزی میزنه و اونم یک تکه با فریم وبا انحنای کناره ها که واقعاً زیباتر و مستحکمتر و خوشدست تر میشه.
البته بعضی مدل های سری جی سامسونگ هم فلزی و خیلی خوشدست و خوشگلن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)