حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک ایر جدید با قیمتی ارزان تر بهار 97 معرفی و عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، لپ‌تاپ

مک بوک ایر بدون شک یکی جذاب تری لپتاپ های چند سال اخیر است که از زمان معرفی اش، همانند آیفون به عنوان سرخط طراحی دیگر شرکت ها مشخص شد. اپل در چند سال اخیر مدل جدید مک بوک ایر (Macbook Air) را معرفی نکرد اما به باریک تر کردن دیگر مدل های مک بوک پرداخت. حالا خبر از احتمال ارایه مک بوک ایر جدید با قیمتی ارزان می رسد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بدانیم.

بنابر انتظارت Ming-Chi Kuo یکی از کارشناسان KGI که دقت بالایی در پیش بینی حرکات اپل دارد، این شرکت به زودی از یک مک بوک ایر 13 اینچی با قیمت کمتر رونمایی خواهد کرد که این در فروش لپتاپ های این شرکت تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مک بوک ایر

مک بوک ایر

حدودا دو ماه پیش سالگرد 10 مین سال عرضه مک بوک ایر بود، لپتاپی که آینده لپتاپ ها را متحول کرد اما اپل برنامه خاصی برای خط تولید آن نداشت. مک بوک ایر هم اکنون با قیمت پایه 999 دلار عرضه می شود و نسل جدید آن که در بهار 97 احتمالا عرضه شود، قیمت پایین تری خواهد داشت.

همچنین در این گزارش به احتمال ارایه نسخه جدیدی از ایرپاد و هوم پادهای اپل به دلیل استقابل متوسط از آن ها، نیز اشاره شده است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید مک بوک ایر جدید با قیمت کمتر بتواند به انتخاب شما تبدیل شود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی دوست دارم یکی از لپتاپ های اپل رو داشته باشم . ولی به این زودی اتفاق نمی افته

Mortazavi

ولی ویندوز یه چیز دیگریست⁦☺️⁩

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)