حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی تیزری جدید برای می میکس 2 اس با اشاره به پردازنده اسنپدراگون 845 منتشر کرد

امسال سال قدرتمندی برای تمامی شرکت‌ها خواهد بود. از سامسونگ با معرفی گلکسی اس 9 با دوربین محشرش و اکسپریا ایکس زد 2 و حالا نیز شیائومی با می میکس 2 اس. در ادامه با ترنجی همراه باشید.همانطور که می‌دانید شیائومی حضور خود را برای برگذاری مراسم در 27 مارس ( 7 فروردین ) تایید کرده است و همچنین این شرکت نیز تایید کرده که نسخه جدید سری می میکس خود را با نام می میکس 2 اس قرار است در این مراسم رونمایی کند.

از آنجایی که در سال 2018 هستیم و کوالکام نیز از جدیدترین پردازنده موبایلی خود با نام اسنپدراگون 845 رونمایی کرده است شیائومی نیز به استفاده از این پردازنده روی آورده است و در بنچمارک‌های مختلف شاهد حضور می میکس 2 اس با این پردازنده هستیم. اما متاسفانه هیچ کدام از این امتیازات و تست‌ها معتبر نبودند و معلوم نبود که واقعا شیائومی قصد استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 را دارد یا خیر. اما تا به امروز.

امروز کمپانی شیائومی در تیزری بر استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 تایید محکم‌تری زد و با اینکار باعث شد تا می میکس 2اس نیز به یکی از اولین گوشی‌هایی تبدیل شود که از این پردازنده استفاده می‌کند.

بنابر گزارش‌های اخیر شیائومی برای این گوشی از صفحه نمایش 6.01 اینچی با نسبت تصویر 18:9 استفاده خواهد کرد. همچنین دوربین این گوشی از لنز IMX363 سونی بهره می‌برد. موضوع جالب در این گوشی استفاده از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است که به خودی خود یک برگه برنده در بخش مشخصات برای این گوشی می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چینی ها اومدن که بترکونن!

Peiman

امیدوارم ایندفعه سوپرایز بشیم

Mortazavi

دوربین پایین تر از حد انتظار نقطه مشترک اکثر گوشی های شیائومی هست که امیدوارم یه فکری بحالش کرده باشه

علی شیخ زاده

به نظرم این دفعه عالی خواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji