حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار جدید الجی با نام LG G710 عرضه خواهد شد؟

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

حدود یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم احتمالا نام رسمی الجی جی 7 (LG G7) تغییر کند! این تغییرات در ادامه تصمیم مدیر الجی برای تغییر کلی طراحی پرچمدار 2018 این شرکت کره ای گرفته شد و نتیجه این است که ال جی وی 30 اس ThinQ رسما رونمایی شد و تفاوتش با ال جی وی 30 در بهره مندی از AI و حافظه رم بیشتر بود. حالا اما تمرکزها روی پرچمدار جدید الجی است که احتمالا نام مدلش LG G710 باشد.

ال جی G710

ال جی G710

چندی پیش ایوان بلاس در توییتر خود درباره پرچمدار بعدی ال جی نوید داده بود که اطلاعات جدیدی برای افشا وجود دارد. کمی بعد درباره دستگاهی از الجی با کد Judy خبر داد که در دست توسعه بوده و همان پرچمدار 2018 ال جی است. در خبر تغییر نام پرچمدار 2018 الجی خواندیم که طبق گزارشات رسیده از کره جنوبی و به ادعای Digital Daily گویا الجی تصمیم دارد تا در نام گذاری خود تغییری ایجاد کند. آن ها اعلام کرده اند که شماره گذاری مدل به صورت دو رقمی خواهد بود و شاید این دستگاه توسط نام جدیدی دوباره برندسازی خواهد شد، این ها گزینه های روی میز هستند.

حالا اما مدل عددی LG G710 مطرح شده است که در مقایسه با ال جی G600 که مدل عددی الجی جی 6 بود می توان حدس زد که این دستگاه جانشین الجی جی 6 خواهد بود. قوی ترین شایعه ای که درباره آن شنیده ایم این است که پرچمدار 2018 الجی اوایل تیرماه با اسنپدراگون 845، نمایشگر 6.1 اینچی و بلندگوی استریو از راه خواهد رسید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی برای بخش موبایل خود چه تصویری در سر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alexs

بابا چرت گفته g710 چیه دیروزم یه خبر اومده بود که قراره سری اس تغییر نام بده

ahmad

عزیز اون خبر مال سامسونگ بود این الجی

Peiman

حتما نسل بعدیش هم g810 .
قبلاً در مورد سردرگمی الجی گفتم .

Peiman

فراموش کردم بگم که مدیر عامل هواوی گفته بود خیلی از شرکتها بزودی از بازار موبایل حذف میشن و یک سری دلیل ها آورده بود که حالا من حوصله ندارم بهش اشاره کنم . نمی دونم اولین شرکت الجی یا اچ تی سی؟؟؟???

Alexs

کی همچین حرفی زد چرا چرت می گی البته فکر کنم یه جا گفته بوده که جای اپلو تو رتبه اول می گیره ولی کلا این مردک خیلی خالی می بنده

دکتر رسول آریان

گفته. منتها اسم نبرده از برند خاصی.
گفته در آینده کلا 3 الی 4 شرکت گوشی سازی باقی میمونن و سهم اصلی رو دارن. باقی یا کلا کنار میکشن یا با سود بسیار اندک ادامه میدن.

البته حرف این آقا که نمیتونه حتما درست باشه. بالاخره اینم نظر خودشو گفته.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)