حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس ذن‌فون مکس ام 1 (Zenfone Max M1) معرفی شد

سال پیش ایسوس از گوشی ذن‌فون مکس پلاس رونمایی کرد و امسال در نمایشگاه MWC 2018 اقدام به معرفی نسخه کوچیکتر این گوشی با نام ذن‌فون مکس ام 1 (Zenfone Max M1) کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ذن‌فون مکس ام 1 (Zenfone Max M1) از صفحه نمایش 5.5 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و پنل IPS برخوردار است که با توجه به روشنایی 400نیتی خود به احتمال ضعیف برای دیدن محتوا در نور روز با مشکل مواجه خواهید شد. همچنین نسبت صفحه به بدنه این گوشی به لطف حاشیه‌های کم و عالی آن 83 درصد می‌باشد.

پردازنده ذن‌فون مکس ام 1 (Zenfone Max M1) اسنپدراگون 425 یا 430 می‌باشد که بستگی به نسخه‌ای که خریداری می‌کنید دارد. همچنین 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای این ذن‌فون مکس ام 1 (Zenfone Max M1) در نظر گرفته شده است.

ذن‌فون مکس ام 1 (Zenfone Max M1) از یک دوربین دوگانه با کیفیت 13 مگاپیکسل برخوردار است. این دوربین دریچه دیافراگم 2.0 دارد. دوربین دیگر نیز کیفیت 8 مگاپیکسلی دارد و لنز آن زاویه 120 درجه‌ای دارد که به شما برای گرفتن عکس‌های عریض کمک می‌کند. همچنین به غیر از دوربین دوگانه، یک دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل و دریچه دیافراگم 2.2 نیز برای این گوشی قرار گرفته است.

این گوشی با سه درگاه معرفی شده است. دو درگاه برای قرار گرفتن سیم کارت و یک درگاه برای قرار گرفتن کارت حافظه جانبی. با این کار دیگر نباید نگران این موضوع باشید که از یک سیم کارت در کنار حافظه جانبی یا از دو سیم کارت خود برای گوشی استفاده کنید.

باتری 4000 میلی آمپری ذن‌فون مکس ام 1 (Zenfone Max M1) تضمین عمر یک روز کامل را به شما می‌دهد. همچنین یکی از نقاط مثبت این گوشی حضور اندروید اوریو به صورت پیشفرض بر روی دستگاه است.

ذن‌فون مکس ام 1 (Zenfone Max M1) در سه رنگ مشکی، طلایی و Ruby Red در بازار موجود خواهد شد. همچنین برخلاف تصور کار کردن با این گوشی بسیار راحت است و حس استفاده از یک گوشی 5 اینچی را به شما می‌دهد. همچنین وزن دستگاه 150 گرم می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خوابین شما انگار!!!

میگم ایسوس دیشب گوشی Zenfone 5Z معرفی کرده که واقعا شاهکاره. بعد هیچ خبری ازش منتشر نمیکنید. اون وقت در مورد مدل Max N1 مطلب میذارین؟
واقعا که…

mTAAHAAm

دیشب(27 ف ) ساعت 22 تا 23 به وقت تهران رویداد مهم معرفی سه گوشی زنفون 5لایت، زنفون 5 و زنفون 5z بود که دو گوشی اخیر دارای صفحه نمایش شبیه آیفون 10 و AI بودن.
این رویداد مهم در شبکه های مهم اینترنت بطور کامل یا پخش مستقیم شد یا وبلاگ نویسی شد.
شما آنها را پوشش نمی دید بعدش میاین خبر معرفی پایین رده را میذارین؟

mTAAHAAm

اصلاح:دو گوشی اخیر دارای صفحه نمایش شبیه آیفون 10 و قابلیت های استفاده از هوش مصنوعی بودن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji