حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت (Xperia XZ2 Compact) مشخص شد

نوشته

6 سال قبل | 11 دیدگاه | سونی، شایعات

رنگ بندی اکسپریا ایکس زد 2 (Xperia XZ2) را دیدیم، دستگاهی زیبا که مطمئنا می تواند اثر مثبتی در وضعیت فعلی سونی داشته باشد. می دانیم که در کنار این دستگاه نسخه کامپکت نیز معرفی شود. تا معرفی رسمی این دو دستگاه توسط سونی کمتر از یک روز فرصت داریم و حالا رنگ بندی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت (Xperia XZ2 Compact) منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این دستگاه بیشتر بخوانیم.

رنگ بندی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت (Xperia XZ2 Compact) با رنگی بندی اکسپریا ایکس زد کمی متفاوت است. به جز رنگ مشکی و سفید که در هر دو دستگاه مشترک است، برای رنگ های خاص در اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت شاهد رنگ نارنجی و ترنجی (!) طور هستیم. عموما این رنگ ها برای مدل کامپکت پرچمدار سونی مورد انتظار بوده است.

اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت همانند اکسپریا ایکس زد 2 نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر 18:9 دارد و پنل جلویی آن همرنگ همان رنگی است که می خرید. همچنین طراحی بلندگوهای استریو نیز به همچنین اما تفاوت اصلی طراحی بین اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت به پشت آن باز می گردد.

نمای پشتی مشخصا به ما می گوید که جنس بدنه پلاستیکی است و با طراحی متفاون دوربین کلا شاهد یک طراحی متفاوت هستیم. هر چند هر دو دارای حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی هستند اما این تنها نقطه اشتراک طراحی خواهد بود البته اگر از نبود جک 3.5 میلی متری صدا بگذریم! البته نقطه اشتراک دیگر در طراحی را می توان خمیدگی پشت قاب را دید.

رنگ بندی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت

رنگ بندی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت

با توجه به تفاوت مشخص در طراحی شاید سونی در نظر دارد که مشخصات سخت افزاری آن را نیز همانند اکسپریا ایکس کامپکت نسبت به نسخه اصلی کمی کاهش دهد اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

نظر شما درباره طراحی اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت و رنگ بندی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خب پس چرا دوربین توی این یکی مدل رفت بالا؟ البته به نظر جای دوربین توی نسخه کامپکت درست تره. نمیدونم چرا توی نسخه معمولی انقدر رفته پایین!
گوشی پلاستیکی هم دیگه تاریخ مصرفش گذشته. درسته خواسته ارزون بشه ولی دیگه تا این حد؟
رنگ بندیش خوبه ولی پشتش به نظرم یکم زیادی قلمبه اس. انگار از پشت ورم کرده. البته میدونم که خواسته به خاطر ارگونومی کف دست این مدلی کار کنه اما این مدل ها چندان طرفدار ندارن. اگر رجوع کنیم به گذشته، سامسونگ یک گوشی ارگونومی داشت به اسم گلکسی Round. الجی هم یک گوشی داشت به اسم G Flex.
گوشی های این مدلی بازخورد جالبی ندارن.

Alexs

چرا الکی حرف درمیاری جی فلکس کجل توجه و بازخورد خوبی نداشته

دکتر رسول آریان

اگر خوب بود، الان قطعا G Flex 10 هم داشتیم، نه اینکه بعد از تولید 2 نسخه، خود کمپانی هم بیخیالش بشه.
سامسونگ هم ازین دست کارها داشته.
مثل همون Round.
اینکه در یک مقطع زمانی جلب توجه کنه منظورم نیست. من دارم طولانی مدت نگاه میکنم. قطعا اگر طرحی خوب باشه، ادامه پیدا میکنه. مثلا سامسونگ بعد از اون Note Edge نه چندان جالب، یواش یواش رسیده به طراحی S8 و S9. پس یعنی این مدل Edge فروشش خوب بوده که امسال حتی S9 معمولی هم نداره.
اگر سری Flex برای الجی جواب میداد، یا سری Round برای سامسونگ، قطعا تا همین سال 2018 نسخه های تکامل یافته اونها رو میدیدیم.

Mortazavi

دوست عزیز جی فلکس صفحه خمیده داشت و کلا فلسفش با این گوشی متفاوت بود لطفاً یکم در مورد کامنت ها دقت بیشتری بکنید.
البته در مورد بدنه پلاستیکی کاملاً حق با شماست و خیلی کم هستند کسانی که گوشی ۶۰۰ یورویی پلاستیکی بخرند و این می‌تونه پاشنه آشیل این گوشی باشه ضمن اینکه قطرش هم طبق فرمایش شما زیاد هست که البته نسبت به کامپکت های قبلی خیلی خوشدست تر و کم قطر تر دیده میشه ولی خوب باز هم کمی زیاده

Peiman

جالبه . با این همه ضخامت بازم دوربین هم سطح بدنه نیست

دکتر رسول آریان

آفرین. واقعا چرا؟
چقدره ضخامتش؟ میگن انگار 1 سانت و 1 میلیمتره. یعنی 11 میلیمتر.

Peiman

سونی دیگه . از طرفداراش بپرسی میگن سونی حتما یه چیزی می‌دونسته??

Pouya

برای من چند بار پیش اومده که جلو طرفداران سونی از طراحی ایراد گرفته شده همیشه هم اینو گفتن اتفاقا این طراحی خوبه اون بی حاشیه ها خوبن بیوفتن زود میشکنن ولی سونی مقاومت داره میدونی چرا چون سونی به فکر کیفیته ولی سام و بقیه به فکر اینن که زیبا شه با گول زدن مشتری فروششون بره بالا :/ یعنی شک ندارم یه روزی اگه سونی بی حاشیه شه نظر اینا هم 180 درجه عوض میشه کلا نظراتشون به سیاست سونی بستگی داره

Mortazavi

این برجستگی عمدی و برای متمایز نشون دادن دوربین هست که خوب بنظر من کاملاً اشتباه و خودزنیه

siavash-t

ای کاش حالا که طراحی رو خمیده کرده حداقل از ضخامت اطراف گوشی کم می کرد. دوستانی که می خوان منفی بدن خواهشا قبل از اینکار عکس تیتر، عکس اول و آخر رو ببینند، بعد اگه خواستند منفی بدن. مخصوصا عکس تیتر و عکس اول که انگار باتری گوشی باد کرده و باعث شده گوشی ورم کنه! ولی اینکه از حاشیه جلوی گوشی کم کرده خوبه. ظاهر جلوی گوشی بهتر از قبل شده. هم نکته منفی داره، هم مثبت.

Alexs

چرا الکی حرف درمیاری جی فلکس کجل توجه و بازخورد خوبی نداشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)