حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سامسونگ گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس لو رفت ؛ سامسونگ‌های هزار دلاری

نوشته

6 سال قبل | 12 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

مدت زمان زیادی تا رونمایی از سامسونگ گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نمانده است. این دو دستگاه در مراسم ویژه سامسونگ برای MWC رونمایی خواهد شد و با توجه به تمامی صحبت‌های منتشر شده تا به امروز با دستگاه‌هایی به شدت هیجان انگیز رو به رو هستیم که می‌تواند یک شروع بسیار طلایی را برای سامسونگ رقم بزند. در ادامه همراه باشید تا قیمت این دو دستگاه را ببینید.

در زمانی که اپل از آیفون X به قیمت هزار دلار رونمایی کرد، جبهه‌ زیادی به این دستگاه گرفته شد اما از آنجایی که اپل است، به خوبی توانست دستگاه را میان افراد قرار دهد و فروش خوبی را تجره کند. اکنون  Evan Blass در توییتی قیمت‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را به یورو بیان کرده است.

گلکسی اس ۹ در قیمت پایه ۸۴۱ یورو که با تبدیل امروز در حدود ۱۰۳۷ دلار خواهد بود و گلکسی اس ۹ پلاس در قیمت پایه ۹۹۷ یورو که برابر با ۱۲۳۰ دلار است.

این دو دستگاه، اسمارت‌فون‌هایی با ارزشی هستند. با توجه به اضافه شدن اسپیکر استریو و تغییرات ویژه دوربین در زمینه دیافراگم که به صورت متغیر از f/1.5 تا f/2.4 است و بسیاری دیگر از امکانات می‌تواند دستگاه فراتر از حد انتظار باشد! نظر شما چیست؟ آیا مایل به هزینه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

ای بابا تا اومدیم بریم تو فکر خرید این حالمون گرفته شد :(((

دکتر رسول آریان

اوایل با حباب قیمت میتونه تا 4 میلیون و 200 هم قیمت گذاری بشه، اما به تدریج میاد زیر 4 میلیون. به نظرم توی اوایل اردیبهشت ماه میشه با قیمت 3 میلیون و 600 مدل پلاس رو خرید.

Pouya

سلام رسول جان من پلاس نمیخوام طرفدار خوشدستیم برام مهمه خوش دست باشه اس 9 میخوام بخرم اونم اخرای خرداد یا اگه گرون باشه تا شهریورم صبر میکنم به نظرت 3 تومن میشه ؟زیر 3 که نمیاد نه ؟

دکتر رسول آریان

سلام. به طور کلی قیمت نوت ها زیاد بالا میمونه اما قیمت سری اس زودتر پایین میاد. به نظر تا وقتی که نوت 9 بیاد، میتونی اس هشت رو تا سه تومن هم بخری. البته بستگی به قیمت دلار هم داره

Pouya

اس هشت چرا ؟:/

دکتر رسول آریان

ببخشید. منظورم S9 بود.

Peiman

1230 دلار؟؟؟؟؟؟!!
دیگه کلیه هامون هم کفاف نمیده . وقتی سامسونگ میاد برای نسخه پلاس همچین قیمتی میزاره چرا اپل برای پرچمدار بعدیش 1500 دلار قیمتگذاری نکنه؟؟؟

دکتر رسول آریان

قطعا زیر 1000 دلاره. مطمئنم 100%
این مدل تبدیل کردن های یورو به دلار و دلار به ریال درست نیست. چون اولا قیمت هایی که اعلام میشه توی فروشگاه های خارجی، با در نظر گرفتن مالیات و گمرک هست. در ثانی حتی توی خود کشورهای اروپایی هم قیمت های یورو متفاوته.

ahmad

حتی اگه 900 دلار باشه بازم خیلی گرونه

مشخص نیست این قیمت در مورد تمامی کشورهای اروپایی صدق کند. انتظار می‌رود قیمت گذاری این دو محصول طبق روال سال‌های گذشته به عدد ۹ ختم شود و قیمت نهایی به صورت ۸۴۹ یورو برای مدل گلکسی اس ۹ و ۹۹۹ یورو برای مدل پلاس باشد. علاوه‌بر قیمت‌های اعلام شده، براساس برخی شایعات قیمت‌های کمتری برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نسبت داده شده است. طبق این شایعات گلکسی اس ۹ با قیمت ۸۳۷ یورو و گلکسی اس ۹ پلاس با قیمت ۹۰۵ یورو وارد بازار خواهند شد. در نهایت باید دید کمپانی سامسونگ چه قیمت‌هایی را برای محصولات جدید خود در نظر گرفته است.

منبع: سایت همسایه

3INA

ترنجی جان کانال تلگرام چرا بروز نمیشه ؟
من از اونجا مطالب جدید رو میدیدم و تو سایت مطالعه میکردم ، خواهشا بروزش کنید

ahmad

سامی کم کم داری اپلو خجالت زده میکنیا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....