حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صفحه‌نمایش‌های اینفینیتی دیسپلی (Infinity Display) به تمامی دستگاه‌های میان رده سامسونگ می‌آید

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

همانطوری که سامسونگ در MENA Forum 2018 اشاره کرد، سامسونگ قصد دارد در سری میان‌رده‌های خودش تغییر و تحول بسیار زیادی را به ارمغان بیاورد. با دستگاه‌هایی رو به باشیم که شاید به زبان می‌گوییم میان رده اما به باطن، دستگاه‌هایی کاملا پرچمدار و با سخت افزاری به روز عرضه خواهند شد. در طی این صحبت‌های اعلام شده است که صفحه‌نمایش‌های اینفینیتی دیسپلی (Infinity Display) قرار است به دیگر میان‌رده‌های این شرکت نیز اضافه شود. در ادامه همراه باشید.

در اواخر این هفته گلکسی اس ۸ را می‌توانیم به عنوان میان‌رده‌ای حرفه‌ای تلقی کنیم زیرا با یک مدل کاهش رو به رو می‌شود. گلکسی اس ۹ پرچمدار اصلی شرکت خواهد بود و قدمی بسیار محکم در سال جاری به شمار می‌رود. سامسونگ قرار اسن صفحه‌نمایش OLED را برای دستگاه‌های میان رده افزایش دهد تا از این روش بتواند دستگاهی را ضمن داشتن قیمت بسیار مناسب، برای رنج قابل توجهی از کاربران عرضه کند.

نکته‌ای را در اینجا باید ذکر کنیم. اپل میزان سفارش خود را برای پنل‌های OLED کاهش داده است اما سامسونگ خود را برای تحویل بسیار بیشتری آماده کرده بود. این اقدام سامسونگ شاهد این هستیم که با یک نشان چند پرنده را هدف گرفته است. این که نیازی نیست خط تولید خودش را محدود کند و با افزایش تولید می‌تواند قیمت تمام شده بهتری را نیز تجربه کند و از سوی دیگر با وارد کردن صفحه نمایش های Infinity Display به بازار میان رده می‌تواند برگ برنده بسیار مهمی در رقابت با دیگر شرکت‌ها باشد. مخصوصا در مورد بازاری صحبت می‌کنیم که فروش اسمارت فون به دلیل اشباع نسبت به سال گذشته میلادی کاهش را تجربه کرده است و اگر شرکتی همانند سامسونگ بتواند برگ برنده خود را رو کند، می‌تواند به اعداد فروش بهتری دست پیدا کند.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alexs

صفحه های اولد یا امولد چون اینها با هم فرق دارن بعدشم بعیده سامسنگ یه همچین سرمایه گذاری هزینه بری رو این کار کنه

Mortazavi

قطعاً آمولد
فکر می کنم سامسونگ قبلا این سرمایه گذاری رو کرده و سری j که میانرده معمولی سام هست به این صفحات مجهزه و واقعاً هم جذابه

Peiman

عالیه. افزایش فروش گوشی های غیر پرچمدار سامسونگ . البته امیدوارم قیمت به شکل قابل توجهی افزایش پیدا نکنه . خبر خیلی خوبی بود

ahmad

واسه اینه که گوشیای میانرده سامی قیمت پرچمدار داره دیگه

Mortazavi

اینکه صفحات ۱۸:۹ با حاشیه کم تو میانرده ها بیاد برگ برنده سامسونگ نیست بلکه یه اجباره چون الجی و هوآوی و شیائومی و حتی نوکیا این کارو کردن میمونه پنل آمولد که اونم خیلی وقت تو میانرده ها استفاده میشه و اتفاقا بزرگترین برگ برنده میانردست های سامسونگ هست

hamid reza

کاشکی به جای این چرندیات به مقاومت گوشی هم فکر میکردن کنایه به مقاومت افتضاح سری a2017

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....