حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از تلویزیون ۸۵ اینچ QLED با رزولوشن 8K رونمایی کرد

سامسونگ در MENA Forum 2018 از سری جدید تلویزیون‌های خودش با رزولوشن 8K رونمایی کرد. بر اساس این نوآوری، تلویزیون QLED 8K سامسونگ مجهز به اولین فناوری جهان برای هوش مصنوعی 8K خواهد شد که آن را به دستگاهی تعاملی و خلاق تبدیل می‌کند. فناوری هوش مصنوعی بکار رفته در تلویزیون QLED 8K سامسونگ از ماشین یادگیری برای تحلیل محتوا و تقویت خودکار رزولوشن‌های پایین به کیفیت 8K استفاده می‌کند. در ادامه همراه باشید.

این تلویزیون در دسته‌ی محصولات کوانتوم‌دات Quantum Dot قرار می‌گیرد و صفحه‌نمایشی متفاوت در ابعاد ۸۵ اینچی دارد. با توجه به سایز آن، می‌توان گفت که برای سالن‌های نسبتا بزرگ پاسخگوست. بین لایه‌های صفحه‌نمایش یک لایه از ذرات کوانتوم‌دات قرار داده شده است که باعث می‌شود تصویر با کیفیت بهتری نمایش داده شود. درواقع این صفحه دربرابر نور رساناست و آن را به بیرون از صفحه‌نمایش منتقل می‌کند. گفتنی است ذرات کوانتوم دات دربرابر تابش نور بسیار درخشان می‌شوند و رنگ‌های تصویر را زنده‌تر و شفاف‌تر نمایش می‌دهند.

با بهره‌مندی از قابلیت‌هایی مانند تقویت جزییات، کاهش نویز، احیای گوشه‌ها و تنظیم خودکار صدا، تلویزیون QLED 8K تجربه دیداری کاربر را به بهترین حالت رسانده و هر نوع محتوایی را از هر منبعی به تصویری با کیفیت 8K تبدیل می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

یواش یواش همه دارن میرن سر 8k .

Mortazavi

فک کنم تو بهشت با این تلویزیون ها فیلم می‌بینند?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....