حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ضعف آنتن دهی گوشی با بالاگرفتن دست برطرف می شود؟

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | ترفندهای تلفن‌همراه

ضعف آنتن دهی گوشی یکی از مواردی است که با وجود پیشرفت های فراوان در زمینه ارتباطات و موبایل ها، هنوز چاره اساسی برای آن اندیشیده نشده است. برخی فکر می کنند که با بالا گرفتن موبایل در شرایطی که آنتن ضعیف است می توانند چنین نقصی را پوشش دهند اما واقعا این کار کمکی به ما می کند؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این موضوع داشته باشیم.

می گویند “تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها” پس نمی توان گفت که بالا گرفتن دست در آنتن دهی گوشی کاملا بی تاثیر است اما حقیقت این است که اگر موبایل تان آنتن نمی دهد بهتر به جای بالاتر گرفتن دست، چاره دیگری بیاندیشید!

در حقیقت اینطور نیست که بالاگرفتن دست تاثیری در ضعف آنتن دهی بهتر نداشته باشد اما آنقدر تاثیر ندارد که شما بخواهید خیلی روی آن حساب کنید. در حقیقت اگر آنتن ضعیف دارید می توانید با کمی قدم زدم و تغییر مکان خود از آنتن بهتری بهره مند شوید. اگر آنتن دهی گوشی خود را با موبایل دوستتان مقایسه می کنید بد نیست بدانید که آنتن دهی مسلما به اپراتور نیز بستگی دارد.

مشکل آنتن دهی عموما در فضاهای پرجمعیت یا مکان های سربسته وجود دارد، پس می توانید با قدم زدن و دورشدن از آن مختصات به آنتن دهی بهتری برسید. تجربه شما در این زمینه چیست؟ فکر می کنید بالا گرفتن موبایل در آنتن دهی تاثیری داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من تا حالا چندین بار امتحان کردم و واقعا جواب داده . حتی بعضی وقتا ده سانتی متر بالا بردن گوشی تغییر زیادی ایجاد می‌کنه!

ahmad

پیمان جان برای من زیر 10 سانتیمتر جواب داده بخدا

Mortazavi

دقیقاً همینطوره

REZA

حالا جدا از این
میشه حدیو که مثلا برای فورجی انتن میده رو همیشه دونست!
من میدونستم تا کجا فورجی انتن میداد!یک سانت اینور اونورش فروجی میومد و میرفت،تقریبا اون مرز همیشه همونجا بود!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)