حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی پی 20 پلاس (P20 Plus) با باتری 4000 میلی آمپری و نمایشگر همیشه روشن عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

می دانیم که هوآوی روی هفت فروردین در پاریس از 3 موبایل در خانواده هوآوی پی 20 (Huawei P20) رونمایی خواهد کرد. این خانواده احتمالا 3 عضو داشته باشد و نام های این دستگاه ها، هوآوی پی 20، هوآوی پی 20 لایت و هوآوی پی 20 پلاس یا هوآوی پی 20 پرو باشد. امروز شایعه ای درباره هوآوی پی 20 پلاس (Huawei P20 Plus) منتشر شده که تقریبا انتظار آن را داشتیم اما مروز آن خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره هوآوی پی 20 پلاس (P20 Plus) با باتری 4000 میلی آمپری و نمایشگر همیشه بیشتر صحبت کنیم.

اکانت توییتری @funkyhuawei که در زمینه رام های هوآوی فعالیت می کند گویا به رام هوآوی پی 20 پلاس (Huawei P20 Plus) دسترسی داشته و اطلاعاتی از قبیل باتری 4000 میلی آمپری و نمایشگر همیشه روشن یا همان AOD در آن دیده شده است.

هر چند تا کنون هوآوی میت 10 پرو (Mate 10 Pro) چنین قابلیت هایی را دارد و شاید فکر کنیم چنین اطلاعاتی مربوط به رام این دستگاه باشد اما به صورت کلی حدس اولیه اشتباهی نیز برای پی 20 پلاس نخواهد بود. در مقایسه با هوآوی پی 10 پلاس که باتری 3750 میلی آمپری داشت نیز افزایش به 4000 میلی آمپر باتری نمی تواند حدس خیلی دوری به نظر برسد. صفحه نمایش همیشه روشن نیز یک موضوع قابل انتظار است که اگر هوآوی از پنل OLED برای پرچمدارهای خانواده پی (P) خود استفاده کند، وجودش کاملا طبیعی است.

خانواده هوآوی پی 20 پس از سروصداهای زیادی نمایشگاه MWC 2018 در مراسم جداگانه رونمایی خواهند شد که نشان از خواهان توجه بودن هوآوی دارد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید هوآوی می تواند با خانواده هوآوی پی بیشتر موفق باشد یا با هوآوی میت؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

دیگه همه پرچمدارها از صفحات اولد استفاده می کنند یا حداقل ی مدل با صفحه اولد دارند.
باتریش خیلی خوبه ولی فکر نمی کنم پردازندش بتونه با اسنمدراگن 845 رقابت بکنه.

Mortazavi

ببینید اگه هوآوی بخاد سری پی رو خیلی شاخ کنه قطعاً قیمتش مثل میت بالا می‌ره که به نظرم یه اشتباه بزرگه

بهتر سری پی پلی بین پرچمدار میت و آنر باشه تا هوآوی اینجوری کل بازار رو پوشش بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)